|
FOK F1 manager 2010 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Ik denk dat de volgorde van de lijst zoals deze in de subleague weergegeven is, ook gelijk de stand is. Alleen dan voor als nog zonder scores. Als dat zo is, dan heeft MPeror nóg minder punten gescoord dan ik..! Dat noem ik pas een prestatie.. ;) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik denk dat de volgorde van de lijst zoals deze in de subleague weergegeven is, ook gelijk de stand is. Alleen dan voor als nog zonder scores. Als dat zo is, dan heeft MPeror nóg minder punten gescoord dan ik..! Dat noem ik pas een prestatie.. ;) |
Oeh! Ik ga meteen ff kijken :)
[edit]
Score 123
Blijkbaar toch een andere volgorde. (Phew) :clown: |
|
|
| MennoB |
Sta ik toch onderaan met m'n 7 punten! :whip:
Dat ze die functie maar snel toevoegen in de manager! Is altijd wel leuk beetje competitie :D |
|
|
| eieregooie |
| Ik sta inmiddels 78 overall met 541 punten, woot! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik sta inmiddels 78 overall met 541 punten, woot! |
Ga je dit jaar weer die pet winnen? :p |
|
|
| eieregooie |
| Oh, die pet die ik nooit gekregen heb bedoel je? :whip: |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik sta inmiddels 78 overall met 541 punten, woot! |
Nice! 415 punten hier, gedeeld 729e.... |
|
|
| MennoB |
229 punten! :eyespop:
De helft daarvan in de laatste race behaald.. Had ik die 'opstelling' de eerste 2 races ook maar! :( |
|
|
| eieregooie |
| Inmiddels 34e met 752 punten :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Inmiddels 34e met 752 punten :D |
Goed bezig! 562 punten hier, goed voor een schamele 583e plek. Maar we gaan vol goede moed door :D |
|
|
| eieregooie |
| Laatste ronde bijzonder belabberd gescoord. Nu pos. 100 met 840 punten... Dit weekend Monaco :D |
|
|
| MennoB |
| Dat werd niks, dus heb heel mijn team omgegooit. Hopelijk blijft Renault stijgen, anders wordt het nog steeds niks.. :haha: |
|
|
|
|