|
FOK F1 manager 2010 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| Dat werd niks, dus heb heel mijn team omgegooit. Hopelijk blijft Renault stijgen, anders wordt het nog steeds niks.. :haha: |
|
|
| eieregooie |
| Ik heb ook maar eea drastisch gewijzigd... M'n centen zitten nu in Petrov en Webber... |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik heb ook maar eea drastisch gewijzigd... M'n centen zitten nu in Petrov en Webber... |
Dat heb je dan al best goed gedaan.... die kan ik niet betalen :) |
|
|
| eieregooie |
| Nou, ik heb 38 gestaan maar ben inmiddels alweer een paar honderd plaatsen gekelderd... :( |
|
|
| M_Peror |
| Zelf hoop ik dat de Mercedes-motor in de Force India het goed gaat doen dit weekend. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by MennoB
Jammer dat je (nog) niet ziet hoe ieder heeft gescoord in de Subleage.. Beetje competitie is altijd wel leuk! Ze zijn er schijnbaar mee bezig, dus even afwachten. |
Zo te zien hebben ze dat nu gefixt. Ei, het is spannend :) |
|
|
| eieregooie |
| Maak je geen zorgen, ik heb weer afstand genomen... Dan ga ik nu m'n 22 miljoen maar eens uitgeven :toothless |
|
|
| M_Peror |
Zeg dat wel ja! Maar goed dat was je ook wel een beetje aan je stand verplicht :p
(Hmm... wat te doen met 22 miljoen...) |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by eieregooie
djbax: ! Daar gaat m'n F1-manager klassement! :'(
djbax: PFFF, ook nog een STR eraf... DAAAAAG managerpunten :'(
|
Wees gerust, ik ga in ieder geval niet op je inlopen dit weekend. :) Ik had (ook?) Webber, en die lag er al vroeg af. Ik had m'n Sauber-motor nodig om de punten nog een beetje te redden, nou, dan weet je het wel. :p
Sta je er eigenlijk op de globale ranking nog een beetje goed voor? Kijken of je dit jaar weer prijzen kunt winnen (die je nooit ontvangt). :D
[edit]
Kan natuurlijk ook zelf ff zoeken... 47e, nice!! :D |
|
|
| eieregooie |
Na ronde 4 stonf ik 34e, daarna afgezakt tot 496 maar inmiddels dus weer terug in de bovenste 50. Ben ook een keer 10e en een keer 7e van de ronde geweest.
Wat is jouw twitter id dan? (of zag je het ergens anders?) |
|
|
| M_Peror |
Heb zelf (nog) geen twitter maar heb wel een abo op de RSS-feed van de jouwe :)
Zet 'm op die laatste races, zo te zien is het nog wel mogelijk een paar plaatsen te stijgen! Hoe ziet je team er uit? |
|
|
| eieregooie |
| Webber, Barichello, STR chassis en Lotus motor. Budget is laag, heb vorige week nog gewisseld. |
|
|
|
|