return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
FOK F1 manager 2010 (pg. 3)
View this Thread in Original format
MennoB
Dat werd niks, dus heb heel mijn team omgegooit. Hopelijk blijft Renault stijgen, anders wordt het nog steeds niks.. :haha:
eieregooie
Ik heb ook maar eea drastisch gewijzigd... M'n centen zitten nu in Petrov en Webber...
M_Peror
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik heb ook maar eea drastisch gewijzigd... M'n centen zitten nu in Petrov en Webber...

Dat heb je dan al best goed gedaan.... die kan ik niet betalen :)
eieregooie
Nou, ik heb 38 gestaan maar ben inmiddels alweer een paar honderd plaatsen gekelderd... :(
M_Peror
Zelf hoop ik dat de Mercedes-motor in de Force India het goed gaat doen dit weekend.
M_Peror
quote:
Originally posted by MennoB
Jammer dat je (nog) niet ziet hoe ieder heeft gescoord in de Subleage.. Beetje competitie is altijd wel leuk! Ze zijn er schijnbaar mee bezig, dus even afwachten.

Zo te zien hebben ze dat nu gefixt. Ei, het is spannend :)
eieregooie
Maak je geen zorgen, ik heb weer afstand genomen... Dan ga ik nu m'n 22 miljoen maar eens uitgeven :toothless
M_Peror
Zeg dat wel ja! Maar goed dat was je ook wel een beetje aan je stand verplicht :p


(Hmm... wat te doen met 22 miljoen...)
M_Peror
quote:
Originally posted by eieregooie
djbax: ! Daar gaat m'n F1-manager klassement! :'(
djbax: PFFF, ook nog een STR eraf... DAAAAAG managerpunten :'(

Wees gerust, ik ga in ieder geval niet op je inlopen dit weekend. :) Ik had (ook?) Webber, en die lag er al vroeg af. Ik had m'n Sauber-motor nodig om de punten nog een beetje te redden, nou, dan weet je het wel. :p

Sta je er eigenlijk op de globale ranking nog een beetje goed voor? Kijken of je dit jaar weer prijzen kunt winnen (die je nooit ontvangt). :D

[edit]
Kan natuurlijk ook zelf ff zoeken... 47e, nice!! :D
eieregooie
Na ronde 4 stonf ik 34e, daarna afgezakt tot 496 maar inmiddels dus weer terug in de bovenste 50. Ben ook een keer 10e en een keer 7e van de ronde geweest.

Wat is jouw twitter id dan? (of zag je het ergens anders?)

M_Peror
Heb zelf (nog) geen twitter maar heb wel een abo op de RSS-feed van de jouwe :)

Zet 'm op die laatste races, zo te zien is het nog wel mogelijk een paar plaatsen te stijgen! Hoe ziet je team er uit?
eieregooie
Webber, Barichello, STR chassis en Lotus motor. Budget is laag, heb vorige week nog gewisseld.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement