| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by nesher
?מה הבעיה להתחבר |
הבעיה היא שאני מפעיל את תוכנת האפ טי פי שלי, מכניס את הכתוכת, מכניס פורט, מכניס שם משתמש וסיסמא, לוחץ על התחברות וזה לא מתחבר......
נו טוב כנראה התוכנה שלי דפוקה..... אני בקושי משתמש בה.
יש למישהו תוכנת אפ טי פי נורמלית????? |
|
|