return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
My ftp!!!
View this Thread in Original format
nesher
ok
אני עושה אפ טי פי זמני
ככה לחודש אולי יותר עד שיעלו לי את האיי די אס אל לחדר שלי למחשב הטוב
ואז האפ טי פי יהיה ממשששש טוב
בינתיים
זה משהו קטן כי אין לי הרבה מקום
ואני מעדכן ומוחק הרבה

אז לפרטים
I.P: nesher.ath.cx Port: 20984 Login: Trance Pass: Addict
להשתמש בבקשה באותיות גדולות כדי שלא יהיה בעיות
;)
MoSH_MaN
תודה אח שלי אני הולך לבדוק !
מילךא מחר אני נוסע לים המלח ככה שאני רוצה להוריד כמה שיותר !!!
HyPeRSoNiC
אני לא מצליח להתחבר.................. :(
nesher
?מה הבעיה להתחבר
ואני רואה שיש פה מישהו שמחובר כבר שעה ולא עושה כלום
warpedd_
טוב נראה מה זה
nesher
חחחח
מי העלה את ה
חצי מגה כדי לבדוק את המהירות שלי?
מזה השטויות האלה
wtf!!!!!!
DjChook
ומה הן באמת ?
nesher
טוב מי שמוריד משהו
שיגיד לי מה המהירות
אצלי יש
בתוכנה
היא לא מדייקת
eran
תודה גבר..
אני אגב מוריד עכשיו ב8 קיי...
nesher
8 קיי
זה בגלל שהורדת ביחד עם עוד מישהו
ככה רגיל
נראה לי שזה בין 14 ל17
קיי
לפחות ככה זה היה פעם

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by nesher
?מה הבעיה להתחבר


הבעיה היא שאני מפעיל את תוכנת האפ טי פי שלי, מכניס את הכתוכת, מכניס פורט, מכניס שם משתמש וסיסמא, לוחץ על התחברות וזה לא מתחבר......
נו טוב כנראה התוכנה שלי דפוקה..... אני בקושי משתמש בה.

יש למישהו תוכנת אפ טי פי נורמלית?????
DjChook
flashFXP

all you'll ever need
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement