|
Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Ik wil sasha & digweed b2b hier in de blue sky in emst en anders in epe :whip: :whip: :whip:
ik ga ze meteen boeken ze willen vast wel voor een schappelijk prijsje in één van deze 2 hippe tenten draaien :clown: :disbelief |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by TimeportE
btw.. het is toch Verwest!? |
jij bent scherp op de zondag :p
tis verwest idd |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
en als je toch begint met clubs die tiesto groot zouden hebben gemaakt.. dan mag die iedere keer weer naar de spock komen! :)
btw.. het is toch Verwest!? |
:nervous: Verwest idd :nervous: Ik zei ook deels door de clubs. Tuurlijk hebbie gelijk dat hij hetzelf heeft moeten doen, maar het helpt wel voor je carriere als je door de grote dance clubs wordt geboekt ipv alleen maar door kindertenten of boerenschuren. En naar mijn mening zitten zijn fans die hem al een paar jaar volgen niet te wachten om naar een tent zoals Yland te gaan, waar voor een groot deel kinderen staan, die alleen Flight643 en LethalIndustry kennen. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
:nervous: Verwest idd :nervous: Ik zei ook deels door de clubs. Tuurlijk hebbie gelijk dat hij hetzelf heeft moeten doen, maar het helpt wel voor je carriere als je door de grote dance clubs wordt geboekt ipv alleen maar door kindertenten of boerenschuren. En naar mijn mening zitten zijn fans die hem al een paar jaar volgen niet te wachten om naar een tent zoals Yland te gaan, waar voor een groot deel kinderen staan, die alleen Flight643 en LethalIndustry kennen. |
nee die mensen mogen echt niet "genieten" van tiesto want wij hebben er veel meer recht op he want wij zijn ÜBERtiesto fans en tiesto draait zo weinig in nederland nee die kleine kutkinders mogen niet genieten...........wij staan boven die tmf mensjus die hebben helemaal geen verstand ervan enzo... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by magrec
nee die mensen mogen echt niet "genieten" van tiesto want wij hebben er veel meer recht op he want wij zijn ÜBERtiesto fans en tiesto draait zo weinig in nederland nee die kleine kutkinders mogen niet genieten...........wij staan boven die tmf mensjus die hebben helemaal geen verstand ervan enzo... |
Ik wist dat ik zo'n reactie kon verwachten op mijn reply. Heb nu al een beetje spijt van mijn reply, aangezien deze discussie al redelijk vaak is gevoerd op dit forum en ik me er altijd buiten heb gehouden. En deze discussie heeft vaak alleen maar geleid tot nutteloos geflame, je reply was geen flame vond ik hoor :D.
Maar ikzelf als "ubertiesto" fan (coole term zeg :D) zit niet te wachten op TMFkido's en zou ook niet naar dit soort tenten gaan als Tiesto draait, aangezien dan niet de sfeer aanwezig is die er wel is als er voornamelijk alleen maar mensen zijn die weten wat hij nog meer draait naast de TMFhits.
Maar het kan ook aan de leeftijd liggen hoor, want ik wordt al een ouwe lul :D en zit zo wie zo niet op kido's te wachten als ik ga stappen, waar dan ook. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Maar het kan ook aan de leeftijd liggen hoor, want ik wordt al een ouwe lul :D en zit zo wie zo niet op kido's te wachten als ik ga stappen, waar dan ook. |
Broekie ben je :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Maar ikzelf als "ubertiesto" fan (coole term zeg :D) zit niet te wachten op TMFkido's en zou ook niet naar dit soort tenten gaan als Tiesto draait, aangezien dan niet de sfeer aanwezig is die er wel is als er voornamelijk alleen maar mensen zijn die weten wat hij nog meer draait naast de TMFhits.
|
Ik moet je echt teleurstellen...door het grote aantal TMFkids is Tiesto nu zo groot gewurst..dus eigenlijk moet jij als ubertiesto-fan op je knieen voor die sletjes, nerdjes en "breekstaaf-anaal-jes" meidjes....:p |
|
|
| tijs08 |
ik zeg 1 ding!! Alle mensen op dit forum.. hebben er een schijt hekel aan als iedereen een beetje lam staat te dansen op de beste tracks die tiesto draait.. omdat ze ze niet kennen (dan is het ineens niet goed ofzow??)
En dan komt dat irritante kut deuntje .. pampam pim pam (ja lethal indusrty ja :p)
Voor mij gezien ALS hij dit nummer draait ALTIJD het slechtste nummer uit zijn set! gaan ze ineens allemaal los.
Daar hebben ze tiesto dus niet voor nodig.. (de feestcafej zal hem ook gewoon draaien) en komen ze dus om een totaal andere reden dan wij naar een fesst met Tiesto!
Mij kommie daar duzz niet tegen Jappio! :p (ook al is het 5 minuten lopen t= toch geen gratis entree?, zonde van je geld dus. Want om even op een andere discussie terug te komen.. (Remy d :D) Sfeer is dan zeker NET zo bepalend voor het feest als de muziek zelf. |
|
|
| basd |
Ik vind dat Tiesto best in zo'n ballentent (zoals jullie dat noemen) mag draaien. Waarom zouden die zogenaamde wannabe's en TMF kiddo's niet live naar hem mogen luisteren? Het 'grote publiek' heeft hem nou eenmaal toch al ontdekt na Flight 643 en Lethal Industry.. En als gevolg daarvan komt er nu eenmaal ook een ander publiek op hem af. Bij andere DJ's zie je dit (nog) niet, en daar zal dit soort publiek zich dan ook niet laten zien.
Als je echt alleen voor Tiesto gaat, zal je em waarschijnlijk wel gaan bekijken, maakt niet uit waar ie komt. Als je publiek en sfeer ook erg belangrijk vindt, en het publiek dat er waarschijnlijk op af komt je niet aanstaat, blijf dan lekker thuis. |
|
|
| DjSuez |
Ik vind dat Tiesto best in kleine discotheken kan draaien hoor..zkr wel!! maar das al genoeg gezegd..ik ben vorig jaar op Wooddance geweest, en daar draaide Tiesto ook, In een tent, ergens afgelegen bij Houten inde buurt. Ik ben echt vreselijk uit me ster gegaan, terwijl echt driekwart van de mensen daar behoort tot de categorie 'TMF publiek' of 'Pim Fortuyn haters'(if you know what I mean..:rolleyes: ), maar die stonden allemaal buiten enzo, zich een beetje af te vragen waarom ze 30 gulden voor een kaartje betaald hebben, dit was dus nog voordat hij echt heel erg bekend was.. Nu zal je in Yland zien dat er ook veel plaatselijke jeugd komt kijken, die ik zelf ook liever niet erbij heb, enkel en alleen om de reden dat die mensen niet voor de muziek komen, en dat vindt ik jammer... Ik ben trouwens ook in Yland geweest toen Mark van Dale daar draaide, en toen ik naar buiten wilde werd er ineens een vuurwerkbom naar binnen gegooid door een paar van die idioten die ze de week erop gewoon weer binnenlaten, want ja, connecties met de uitsmijtertjes he..tis echt één groot corrupt incestbolwerk, die tent, en t gaat dus niet om of het 'TMF publiek' Tiesto mag zien, maar om hoe ze zich gedragen. Daarbij komt nog eens dat de kaartjes reteduur zullen zijn, want dat is Yland, en dat het dus best stil zal zijn, wat ik ook niet echt sfeerverhogend vind...
even btw: moet TMF publiek niet vervangen worden door MTV publiek?:p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik moet je echt teleurstellen...door het grote aantal TMFkids is Tiesto nu zo groot gewurst..dus eigenlijk moet jij als ubertiesto-fan op je knieen voor die sletjes, nerdjes en "breekstaaf-anaal-jes" meidjes....:p |
idd, net wat ik ook wilde zeggen! ;)
het zijn wel die zogenaamde 'TMF-kiddos' waardoor Tiesto zo groot is geworden als dattie nu is... |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by AlFerox
idd, net wat ik ook wilde zeggen! ;)
het zijn wel die zogenaamde 'TMF-kiddos' waardoor Tiesto zo groot is geworden als dattie nu is... |
nu zeg je het verkeerd, het zijn die tmf kijkende mensen waardoor tiesto nu zo bekend bij het groter publiek is! |
|
|
|
|