return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Tiësto in de grootste ballenkermis van Nederland --> Y-LAND (pg. 3)
View this Thread in Original format
AlFerox
whut's the difference??
Funk Einsatz
Ik ben tegen. Laten we dan met z'n allen voor de deur gaan staan, en dan slepen we Tiesto mee naar Now&Wow. Daar komt ie namelijk wel tot z'n recht. :crazy:
TimeportE
quote:
Originally posted by AlFerox
whut's the difference??

imo is groot zijn en bekend zijn heel iets anders maar ja.. dat zal ik wel weer aan mij liggen ! :)
tijs08
quote:
Originally posted by TimeportE

imo is groot zijn en bekend zijn heel iets anders maar ja.. dat zal ik wel weer aan mij liggen ! :)


ja dat ligt dan aan jou ja :conf:
AlFerox
quote:
Originally posted by TimeportE

imo is groot zijn en bekend zijn heel iets anders maar ja.. dat zal ik wel weer aan mij liggen ! :)


ja, het is maar hoe je het bekijkt idd.. :)

maar als niemand jou kent en dus ook niemand jou waardering kan geven, hoe kun je dan ooit groot zijn?

maar je kan het ook anders bekijken ja. waarbij bekendheid niet direct gelijk staat aan kwaliteit.


(hierbij wordt deze thread omgedoopt tot de filosofische thread!)





:D
OENKABOENKA
Het is vaker leuker om te draaien in kleine clubs dan op een groot feest, en misschien doet ie wel een vriend een leuke dienst door in z'n club te draaien
basd
quote:
Originally posted by OENKABOENKA
Het is vaker leuker om te draaien in kleine clubs dan op een groot feest
Hangt dat niet gewoon helemaal van het publiek af? Maakt dan verder denk ik niet zoveel uit waar je staat (maar dat kan aan mij liggen natuurlijk).
DjSuez
quote:
Hangt dat niet gewoon helemaal van het publiek af? Maakt dan verder denk ik niet zoveel uit waar je staat (maar dat kan aan mij liggen natuurlijk).


Precies, en dat is nou net de reden waarom ik het raar vind dat hij daar gaat draaien...

quote:
Ik ben tegen. Laten we dan met z'n allen voor de deur gaan staan, en dan slepen we Tiesto mee naar Now&Wow. Daar komt ie namelijk wel tot z'n recht.


en hee, kijk nou, welkom Paul, en dan gelijk met zon uberintelligente opmerking...hulde!koningen!:rolleyes: :p
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez

en hee, kijk nou, welkom Paul, en dan gelijk met zon uberintelligente opmerking...hulde!koningen!:rolleyes: :p


hijs kaal whehe

he paul post ook nog ff in die newby thread :)
mark_stable
maar een ding is zeker het is lekker dichtbij voor ons
om tiesto live te zien en horen right japie

see ya at dance again;)

Dj Lex
Ja het blijft een ballentent yland en ik ben er ook al denk ik een half jaar niet meer geweest, maar als ik drie keer van me fiets pleur ben ik er, dus dan ga ik toch maar weer ff kijken. Misschien zijn de prijzen van de muntjes weer hoger geworden dat is namelijk altijd zo als ik daar weer kom :P
Biohazard
Hij moet hier in Huizen naar de 538 idance kome!!!!!! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement