|
כל חובבי ה גי טי איי אני חיב עזרה
|
View this Thread in Original format
| divx-master |
אנשים נדפקו לי כל השמירות בגי טי איי
אז אני מבקש מכל מי שנמצא בעיר השנייה בערך אחרי לפני המשימה שצריך להכינס באמבולנס ולהרוג את המומיה שיוצאת ממנו
שישלח לי תשמירות שלו
למה ממשש אין לי זין לעשות הכל מהתחלה ... תודה בכל מקרה
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
|
|
| DjChook |
איזה מומיה !?
לא זוכר שום דבר כזה
בכל מקרה אני כבר באמצע השלישית |
|
|
| divx-master |
אחי סתכל יש משימה שהאיש מהשרותים נותן לך שאתה צריך לזרוק רימונים לאיזה בית ואז לרדוף אחרי אחד ולהרוג אותו
אחרי שאתה מסיים תמשימה הוא מזיין לך תשכל שהאיש עוד חיי אז אתה צריך להיכנס באמבולנס עד שאיזה איש מלא תחבושות שנראה כמו מומיה נופל ממנו ואז אתה צריך לחבוט בו עם האלה
עברתי את זה ומאז לא שיחקתי וכבשבאתי להיכנס לא מזמן זה כל שנייה נתקע
באססההה
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| DjChook |
| אני זוכר את זה עד הקטע עם המומיה |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני זוכר את זה עד הקטע עם המומיה |
אז יש לך שמירות לקטע הזה ????
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| DjChook |
| הסברתי לך עברתי עוד איזה 20 משימות אחרי |
|
|
| Flotser |
אחוקי אני סיימתי את המשחק מזמן, אבל בן דוד שלי משחק עכשיו אצלי על המחשב במשחק והוא בדיוק בעיר השנייה,
דבר איתי ב
ICQ
:wtf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
איזה מעצבן!!!!!!!!
אני כמעט עובר את העיר הראשונה!!! (רק התחלתי) זוכרים את המשימה שאתה צריך להיכנס חזק באיזה ואן עד שיש לה מספיק נזק והשומרים בתוכה בורחים, ואז להביא אותה לאיזה מוסך..........
אז הצלחתי אותה פעם אחת ושכחתי לשמור!!!!!!!!!
ועכשיו אני לא מצליח אותה!!!! כל הזמן עוצרים אותי:whip: :whip: :whip:
למישהו יש במקרה שמירה שהיא בדיוק אחרי המשימה הזאת????? |
|
|
| DjChook |
טוב דיי לבקש שמירות של ג'יטיאיי
תנסו עוד פעם
זה כל הכייף |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
טוב דיי לבקש שמירות של ג'יטיאיי
תנסו עוד פעם
זה כל הכייף |
אני יודע!!!!!!!
אבל אני ניסיתי איזה 8 פעמים!!!!!!!
וזה מתחיל לעצבן שכל פעם עוצרים אותי........ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אגב, בלי קשר.........
אתם יודעים שאתם יכולים לעשות משימות של נהג מונית ושל נהג אמבולנס???
חחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני יודע!!!!!!!
אבל אני ניסיתי איזה 8 פעמים!!!!!!!
וזה מתחיל לעצבן שכל פעם עוצרים אותי........ |
היה משימות שניסיתי יותר משמונה פעמים וזה כל הכיף לנסות שוב עד שמצליחים |
|
|
|
|