return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כל חובבי ה גי טי איי אני חיב עזרה
View this Thread in Original format
divx-master
אנשים נדפקו לי כל השמירות בגי טי איי

אז אני מבקש מכל מי שנמצא בעיר השנייה בערך אחרי לפני המשימה שצריך להכינס באמבולנס ולהרוג את המומיה שיוצאת ממנו

שישלח לי תשמירות שלו

למה ממשש אין לי זין לעשות הכל מהתחלה ... תודה בכל מקרה

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
DjChook
איזה מומיה !?

לא זוכר שום דבר כזה

בכל מקרה אני כבר באמצע השלישית
divx-master
אחי סתכל יש משימה שהאיש מהשרותים נותן לך שאתה צריך לזרוק רימונים לאיזה בית ואז לרדוף אחרי אחד ולהרוג אותו

אחרי שאתה מסיים תמשימה הוא מזיין לך תשכל שהאיש עוד חיי אז אתה צריך להיכנס באמבולנס עד שאיזה איש מלא תחבושות שנראה כמו מומיה נופל ממנו ואז אתה צריך לחבוט בו עם האלה

עברתי את זה ומאז לא שיחקתי וכבשבאתי להיכנס לא מזמן זה כל שנייה נתקע

באססההה

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
DjChook
אני זוכר את זה עד הקטע עם המומיה
divx-master
quote:
Originally posted by DjChook
אני זוכר את זה עד הקטע עם המומיה



אז יש לך שמירות לקטע הזה ????

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
DjChook
הסברתי לך עברתי עוד איזה 20 משימות אחרי
Flotser
אחוקי אני סיימתי את המשחק מזמן, אבל בן דוד שלי משחק עכשיו אצלי על המחשב במשחק והוא בדיוק בעיר השנייה,

דבר איתי ב
ICQ

:wtf:
HyPeRSoNiC
איזה מעצבן!!!!!!!!
אני כמעט עובר את העיר הראשונה!!! (רק התחלתי) זוכרים את המשימה שאתה צריך להיכנס חזק באיזה ואן עד שיש לה מספיק נזק והשומרים בתוכה בורחים, ואז להביא אותה לאיזה מוסך..........
אז הצלחתי אותה פעם אחת ושכחתי לשמור!!!!!!!!!
ועכשיו אני לא מצליח אותה!!!! כל הזמן עוצרים אותי:whip: :whip: :whip:
למישהו יש במקרה שמירה שהיא בדיוק אחרי המשימה הזאת?????
DjChook
טוב דיי לבקש שמירות של ג'יטיאיי

תנסו עוד פעם

זה כל הכייף
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
טוב דיי לבקש שמירות של ג'יטיאיי

תנסו עוד פעם

זה כל הכייף


אני יודע!!!!!!!
אבל אני ניסיתי איזה 8 פעמים!!!!!!!
וזה מתחיל לעצבן שכל פעם עוצרים אותי........

HyPeRSoNiC
אגב, בלי קשר.........
אתם יודעים שאתם יכולים לעשות משימות של נהג מונית ושל נהג אמבולנס???
חחחחחחחחחחחחחח
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אני יודע!!!!!!!
אבל אני ניסיתי איזה 8 פעמים!!!!!!!
וזה מתחיל לעצבן שכל פעם עוצרים אותי........


היה משימות שניסיתי יותר משמונה פעמים וזה כל הכיף לנסות שוב עד שמצליחים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement