|
Shockers
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
Ik heb net een kaartje gehaald voor SHOCKERS (Amsterdam RAI, 25.000 mensen, 5 mei) en vroeg me af of er nog meer mensen naartoe gingen... Voor als je een beetje van Techno houdt en niet van die TMF-trance dan is dit echt een onwijs wrede line-up.
Komtie:
ZAAL 1
Da Goose
T-Quest
Bad Boy Bill
John Acquaviva
Carl Cox
Luke Slater
Miss Djax
ZAAL 2
K-Cee
Remy
Ken Ishii
Jeff Mills
James Ruskin
Marco Bailey
ZAAL 3
Bas & Ram
Karim
Captain Tinrib (Live)
Max The Alien
Warmduscher
Jon the Dentist
Dana
Heel veel Techno-grootheden dus!!! En ook wel een paar bekende Hardhouse namen erbij (niet zo'n fan van, maar ach.)
Wordt een TOPFEEST dus!! |
|
|
| Mysteric |
Zeker een topfeest ja... maarja vanwege financien moest ik kiezen Qontact of Shockers...
Hehe, ik ga dus naar Qontact. |
|
|
| Gekhous |
| had mn kaartje vorige week al!!! :):) |
|
|
| Cold |
Hmm ik denk dat ik ook maar es mn kaartje ga halen.... hoop dat ze nog niet uitverkocht zijn..
Have phun |
|
|
| Akira |
ik heb ook al een kaartje....maar ik weet niet of ik er heen ga...zit nog te twijfelen.
Ook al draaien natuurlijk CARL COX en jeff mils...maar jammer dat rond hetzelfde tijdstip draaien :( |
|
|
| Jukx |
Je hebt al een kaartje maar toch weet je niet of je gaat???
Mmmm... daar heb ik meestal geen last van hoor!
En ze zijn nog niet uitverkocht de kaartjes hoor, maar ik zou wel snel zijn! |
|
|
| Bellie |
Ja ik ga ze ook maar es halen.want ik MOET zeker naar Qontact & SHOCKERS!!!
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
IK ben eruit en ik ga er toch naar toe...
Kon ook wel wachten en lekker duur mijn kaartje verkopen maar dan weet ik nu al hoe het gaat..dan zou ik weer es topfeest hebben gemist :( en dat kan natuurlijk niet |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
IK ben eruit en ik ga er toch naar toe...
Kon ook wel wachten en lekker duur mijn kaartje verkopen maar dan weet ik nu al hoe het gaat..dan zou ik weer es topfeest hebben gemist :( en dat kan natuurlijk niet |
Verstandige keuze Akira! Bravo! :D |
|
|
| Akira |
| en ik heb er echt heel veel zin in...de week ervoor naar ROYAL edition en de week daarna lekker doorstamoen in de rai dus het word echt helemaal Oppertop!!! :D :D :D |
|
|
| Remy D |
| Ik ga ook en heb er heel veel zin!!! :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Akira
Ook al draaien natuurlijk CARL COX en jeff mils...maar jammer dat rond hetzelfde tijdstip draaien :( |
Dat hebben ze natuurlijk express gedaan.met als op I LOVE TECHNO!!waar richie hawtin,sven vath en monika kruse op bijna precies dezelfde tijd draaiden.NIET leuk ik weet het maar wel noodzakelijk,want als Carl Cox en Jeff Mills allebei op verschillende tijden draaien.dan loop de ENE Zaal leeg om met zn allen naar de andere te gaan.
GREETZ!!! |
|
|
|
|