|
Waar staat ID-T voor? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Daar zal ie nu wel van balen..... |
Hij zal wel een mooi ID&T shirt gekregen hebben :D:D |
|
|
| Chicane |
| en vrijkaartjes voor Trance Energy? :D |
|
|
| kolkiewolkie |
op partyflock stond een maandje geleden ook een draadje over deze kwestie.. volgens mij (volgens die draad dus) werkt die Irvan momenteel gewoon bij ID&T, hijs alleen geen eigenaar ofzo (uitgekocht)
..en dat ID&T een uitmelkorganisatie is das een eeuwige discussie.. soms vind ik van wel, soms niet :p |
|
|
| mrjvp |
| Heeft er niet een eigenaar van ID&T zijn porsche om een boom gevouwen ofzoiets. Ik dacht dat er namelijk 1 van de 3 was overleden. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by mrjvp
Heeft er niet een eigenaar van ID&T zijn porsche om een boom gevouwen ofzoiets. Ik dacht dat er namelijk 1 van de 3 was overleden. | Dat was Miles Stutterheim, de broer van Duncan. Was volgens mij geen eigenaar van ID&T, maar deed wel veel voor de organisatie. Was ook een van de redenen dat Sensation vorig jaar helemaal in het wit ging. |
|
|
| mrjvp |
| quote: | Originally posted by basd
Dat was Miles Stutterheim, de broer van Duncan. |
Oh ja, dat was de broer van..... |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik Dood Techno |
LOL |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
..en dat ID&T een uitmelkorganisatie is das een eeuwige discussie.. soms vind ik van wel, soms niet :p |
Als ID$T het niet doet, doet een andere organisatie het wel. Het is niet te stoppen. |
|
|
| TimeportE |
| de dood van duncan was toch ook een keer op een feest geëerd?? dat was toch op TE.. toen kwam hij op en toen was het stil ofzo iets.. ik kan het me eff nie meer herrineren... iemand? |
|
|
| Miss Proximus |
| Duncan leeft nog en is nog steeds lekker :p |
|
|
| Chicane |
mag ik de mensen erop wijzen dat de feesten van ID&T misschien niet meer in smaak zijn, maar jullie wel elk jaar op innercity staan te stampen en sensation en massive? Altijd maar dat eeuwige gekanker op ID&T, maar des ondanks toch stiekem daar op de dansvloer staan, zwak hoor
:rolleyes:
Maar goed, persoonlijk vind ik ID&T totaal niet waardeloos en is ID&T Radio nog 1000000x beter dan 538 omdat ze nog altijd de helden van vroeger laten draaien zoald De Hey, Marcella, Eric De Man, Roog, Olav Basoski, Erick E, en alle andere gastoptredens :D
Ik kan niet zonder ID&T :D |
|
|
|
|