return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Waar staat ID-T voor? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
werd :)

en helemaal sinds mijn vriendje hopelijk strax een handje geholpen gaat worden door ID&T ben ik erg pro ;)
Vnatic
Miles werd ge-eerd op trance energy heerenveen, na de set van Yves de Ruyter, als je die set hebt, moet je maar eens luisteren, is best lache, die gast staat bijna te janken daar...

Ow, en Irvan is doorgegaan met zijn studie ( want hij zag er geen brood meer in, hahahahaha ), en Theo is de pijp uit, volgens mij...
AlFerox
quote:
Originally posted by Chicane
mag ik de mensen erop wijzen dat de feesten van ID&T misschien niet meer in smaak zijn, maar jullie wel elk jaar op innercity staan te stampen en sensation en massive? Altijd maar dat eeuwige gekanker op ID&T, maar des ondanks toch stiekem daar op de dansvloer staan, zwak hoor
:rolleyes:




idd, gewoon boycotten die handel en niet meer naar die ruk-feesten gaan!! :mad:

zal je zien dat de prijs voor een kaartje dan tóch ineens weer veeeel lager kan als niemand meer komt.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by AlFerox



idd, gewoon boycotten die handel en niet meer naar die ruk-feesten gaan!! :mad:

zal je zien dat de prijs voor een kaartje dan tóch ineens weer veeeel lager kan als niemand meer komt.



...en toen werd je wakker met je vinger in je kont :p
basvh
mensen lopen hier wel id-t aftezeiken maar zonder id-t was dance in ons kikkerlandje nooit zo groot geweest.
New Wave
quote:
Originally posted by basvh
mensen lopen hier wel id-t aftezeiken maar zonder id-t was dance in ons kikkerlandje nooit zo groot geweest.


en ze verneuken het weer.....simpel he?
AlFerox
quote:
mensen lopen hier wel id-t aftezeiken maar zonder id-t was dance in ons kikkerlandje nooit zo groot geweest.


nou wees er maar blij om!
ik denk dat het veel beter was geweest als het allemaal wat kleiner was gebleven..
dát zou de muziek pas ten goede zijn gekomen!!
tegenwoordig vliegen de butt-nummertjes je om de oren! :rolleyes:
franzelare
Als het niet ID$T was geweest die de dance scene in nederland groot had gemaakt dan had een ander het wel gedaan hoor! ja en dan hadden we daar nu op lopen kankeren!

Dus in mijn ogen is het gewoon zo dat als je ID&T echt niet vind dan moet je gewoon niet naar hun feesten toe gaan! als je wel naar hun feesten gaat moet je niet lopen te zeuren!!!

ID&T heeft best leuke feesten hoor! ik vind alleen sensation iets te commercieel worden.... dus ga ik er gewoon niet heen! ik wil wel zien hoe thunderdome a decade word!! dat lijkt me echt weer vet worden :)

en wie er nou dood is en wie niet? geen idee, interresseert me eigenlijk ook bar weinig. het enig is dat ik baal dat ik het niet bedacht heb want dan was ik nu stinkend rijk!! dus ik ben eigenlijk best jaloers op die gasten :D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by AlFerox



idd, gewoon boycotten die handel en niet meer naar die ruk-feesten gaan!! :mad:


rukfeesten:conf:

q-dance = ook id&t en dat organiseerd toch echt topfeesten (qontact, qlubtempo)... :rolleyes:

en dat ze zoveel geld vragen voor de feesten: true, true, maar UDC doet exact hetzelfde (wat heet, nog veel erger eigenlijk (DV)) en daar hoor je praktisch niemand over.

en er werd ook gezegd dat als hun het niet gedaan hadden dat iemand anders het gedaan hadden... mag je me toch vertellen wie dan, want als het zo makkelijk is (zo klinkt het op dat moment) vraag je je toch echt af waarom er niet meer van zulke organisaties zijn (medunkt, is toch wel markt voor...)

anywayz, ik ben in een pro-ID&T bui :p ... zal wel mee te maken hebben dat ik net vanmiddag mysteryland kaartjes opgehaald heb :) :)

en dan nog iets, als je zegt dat door id&t van die deuntjes in de top 40 komen... true, maar ik vind dat een gezonder iets dan dat de volledige top 40 (dus ECHT alle 40) bestaat uit r&b meuk, bientje spiers en wat al niet meer van die zooi....

heb ik dan nix te zeuren over id&t... jawel... ik snap niet dat ze die jean nog steeds uitnodigen:whip: en dat ze geen hardcore tent hebben op mysteryland noem ik een beetje verloochenen van je roots... das nooit goed... maarja, tis een bedrijf he.... als je het realistisch bekijkt zijn ze gewoon onwijs slim bezig.... (jaloers :p !)

tot zover
serialkillah
miles werdt inderdaad ge-eerd tijdens TE heerenveen, daarna werdt cygnus X - the orange theme gedraaid en dat kwam best wel emotioneel over....

quote:
originally posted by Vnatic

Miles werd ge-eerd op trance energy heerenveen, na de set van Yves de Ruyter, als je die set hebt, moet je maar eens luisteren, is best lache, die gast staat bijna te janken daar...




:rolleyes:

Chicane
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
...
heb ik dan nix te zeuren over id&t... jawel... ik snap niet dat ze die jean nog steeds uitnodigen:whip: en dat ze geen hardcore tent hebben op mysteryland noem ik een beetje verloochenen van je roots... das nooit goed... maarja, tis een bedrijf he.... als je het realistisch bekijkt zijn ze gewoon onwijs slim bezig.... (jaloers :p !)

tot zover


:applaus:

Zo is het maar net, Philips is ook overgegaan van gloeilamp naar spaarlamp :eek:

Anyways, Jean komt inderdaad niet tot zijn recht op ID&T feesten, maar zal eens langs moeten kloppen bij andere organisaties. Dan komt het weer helemaal goed met hem, just like the old days :D
magrec
wij zijn nederlanders wij kunnen niets anders dan zeuren :) :p
Tsja anders is het toch ook niks meer aan stel dat alles perfect was en dat we nergens meer over konden zeiken....





saai hoor:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement