return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Chris Liebing uitgefloten op Sensation... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by AlFerox


Final Scratch is een ingenieus apparaat dat het mogelijk maakt om mp3-bestanden als vinyl te behandelen:

het is een draaitafel aangesloten op een labtop. op die draaitafel ligt een plak vinyl.. als je dat vinyl bv een duwtje geeft verspringt ook het mp3-tje enz. net als bij echte platen dus.

het heeft niet alleen als voordeel dat je veel meer geluidsmateriaal mee kan nemen, ook kunnen djs nu nog niet gereleased materiaal heel makkelijk afpelen om te kijken of het aanslaat op de dansvloer etc.

het apparaat is overigens ontwikkeld door een stel Nederlanders. dit hebben zij in samenwerking met Richie Hawtin en John Acquaviva gedaan, die dus ook de eerste waren met die met Final Scratch draaiden.

michel de hey gebruikt het tegenwoordig ook.. steeds meer djs beginnen het te gebruiken.


je weet echt veel harry:D
AlFerox
quote:
Originally posted by ampburner
http://www.finalscratch.com/ :)

[edit] ik snap trouwens niet wat dat finalscratch voor zin heeft... dan ga je toch met cd's draaien als je dat zonodig wilt? :conf: , heb je ook niet het risico dat je windows crasht :p Staat knap lullig, sta je daar voor 30000 man....oeps Blue Screen of Death :haha: :haha:


met cds draaien is nep man!! ;)

New Wave
Het is eigenlijk precies hetzelfde........alleen staat je muziek nu digitaal op een vinyl...dus eigenlijk is er weinig verschil SNAP JE!
Dus het heeft hel veeeeel zin..............en cd's..idd, cd's is nep.........
ampburner
lol, maar dit is toch in feite hetzelfde... heb je ook de geluidskwaliteit van vinyl niet omdat je met mp3s draait.

vindt ik dit toch ff wat 'echter' staan dan met een laptop :)



[edit]
quote:
alleen staat je muziek nu digitaal op een vinyl

dat zeg je nou wel, maar da's dus niet waar. in principe sta je gewoon mp3's te draaien.
New Wave
Ja daarom vind ik met cd's draaien ook nep omdat je die vinyl kwaliteit niet heb...........
Menno
Om ff op het topic terug te komen: ik vind het echt supergaar dat ie uitgefloten is. Hetzelfde gebeurde Ferry Corsten ook al een keer op Massive.
Dat je de muziek van de betreffende niet dj niet leuk vind, wil nog niet zeggen dat je hem uit moet fluiten. Iedereen wist van te voren wat je van Liebing kon verwachten. En als je niet van Techno houdt, had je gewoon niet naar Black moeten gaan.:p
New Wave
quote:
Originally posted by ampburner

dat zeg je nou wel, maar da's dus niet waar. in principe sta je gewoon mp3's te draaien.


je naald leest een speciaal vinyl.......hij reageerd digitaal op de beweging van je plaat.......
hamburgerboefje
Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!!
ampburner
quote:
Originally posted by Menno En als je niet van Techno houdt, had je gewoon niet naar Black moeten gaan.:p


ach joh, de muziek is toch niet zo belangrijk, als de sfeer maar goed is. Die show met die trommels was toch vet? wat zeuren jullie dan allemaal ;) ;) :p
Emphelator
quote:
Originally posted by AlFerox
de hardhousertjes en hardstylertje vonden het niet genoeg beuQen!
pffffff, wat een trieste actie!!!

blijkbaar is techno toch te moeilijk voor die simpele boeren die alleen maar willen HAKKEN en BEUQEN op wéér een of andere gare hardstyle remake van oude rave-platen. :rolleyes:
nou, wat ben ik blij dat ik daar niet heen ben gegaan.. wat een


quote:
Originally posted by AlFerox
of nog beter: volgend jaar gewoon GEEN techno op sensation! als je techno wil horen dan ga je maar lekker naar een ander feestje. en niet naar sensation!

BAH


laat ze er maar een hardhouse/hardstyle/hardcore beuQ-feest van maken

;)


Mmmm, spreek je jezelf hier niet een beetje tegen :conf:

AlFerox
quote:
Originally posted by ampburner
lol, maar dit is toch in feite hetzelfde... heb je ook de geluidskwaliteit van vinyl niet omdat je met mp3s draait.

vindt ik dit toch ff wat 'echter' staan dan met een laptop :)



geluidskwaliteit is idd minder ja. maar Final Scratch wordt ook meer gebruikt voor als apparaatje 'ernaast'. dus 2 decks (of 3) met daarnaast nog een Final Scratch waarmee dan voornamelijk eigen werk, wat nog niet uitgebracht is of waar nog wat aan geschaafd moet worden, gedraaid kan worden.

waarom geen cds? omdat het draaien met vinyl toch gewoon veel praktischer en 'echter' is!! ;)
New Wave
quote:
Originally posted by hamburgerboefje
Vraagje aan de echte technofreaks.....vonden jullie nou echt dat Chris Liebing en Picotto goed en leuk aan het draaien waren...Ik zelf vind Techno en Hardstyle vet, maar de techno die ik op Sensation te horen kreeg was gewoon foking 3x niks. Veel te happy en veels te soft. Daarom vond ik het ook terecht dat Chris werdt uitgefloten! Hij had gewoon O , O % contact met het publiek. Ik ben zelf enorm los gegaan op de sets van picotto en chris op innercity maar dit was gewoon sad...als ik kon op mijn vingers kon fluiten had ik dat ook zeker gedaan..!!


Owjha, gaan we weer........ten eerste.....een dj draaid meerdere stylen....en ook verschillende hardheden...DUS...geen enkel argument om een dj uit te fluiten....zeer respectloos.....DAARNAAST als tweede punt.....hij stond midden op de timetable....als hij zijn eigen "schranz" zou gaan spinnen zou de opbouw dus niet meer kloppen.....dus lul niet.........
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement