return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Chris Liebing uitgefloten op Sensation... (pg. 6)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Jullie hadden gewoon naar Extrema moeten komen!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Jullie hadden gewoon naar Extrema moeten komen!


alsof het al geweest is!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus


alsof het al geweest is!


:rolleyes:

JULLIE MOETEN GEWOON NAAR EXTREMA KOMEN!!!!!!!!
Miss Proximus
wij moeten helemaal niks!!

ik heb wel wat beters te doen dan 4 uur in de trein :rolleyes:
New Wave
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


:rolleyes:

JULLIE MOETEN GEWOON NAAR EXTREMA KOMEN!!!!!!!!


En dan?................moeten we dan de hele tijd tegen jouw dikke bierpens aanlopen ofzo?
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave


En dan?................moeten we dan de hele tijd tegen jouw dikke bierpens aanlopen ofzo?


Die is inmiddels bijna weg :eyes:

Dikke Techno line-up voor jouw, super toch?

En Miss P mag wel mee in de auto :D
New Wave
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


Die is inmiddels bijna weg :eyes:



Als ik ga, mag ik dan aan je blokjes sabbelen?
Miss Proximus
mag ik dan aan jullie oorlelletjes knabbelen? :D
Nook
jullie hebben het er ruim en breed over gehad, maar wou toch ff kwijt dat chris liebing goed gedraaid had en dat dat gefluit onterecht is :rolleyes:
Smirnoff
trouwens.....

werd ie wel uitgefloten om zijn platenkeus ??

Volgens mij vloten ze omdat het geluid uitviel, wat waarschijnlijk niet eens zijn fout was.

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by New Wave


Line up heeft veel weg van Innercity..marco V, picotto en Chris liebing...idd.....maar, de grootste fout die ID&T heeft gemaakt is dat ze Chris liebing niet achteraan de time-table hebben gezet...grootste fout.....marco V en Picotto draaide samen op de main...combinatie prima.....Liebing draaide op het einde van de avond in de Techno zaal....bruut keihard en raggen......daar staat hij bekend om.....hij werdt op een plaats gezet waar hij niet hoort....en mensen die een beetje verstand van techno hebben....zouden dat moeten weten dat hij niet zou gaan knallen.....logisch dat het dan ene beetje teleurstelling is.....maarja....ze hadden het kunnen weten.....en dan zie je dat het grote deel daar dan niet van op de hoogte is......omdat ze der de ballen verstand van hebben...en gaan ze fluiten.......triest......


conclusie is dus eigenlijk dat ze gewoon dana niet hadden moeten boeken en dat het een compleet technofeest geworden was :) (en waarnaar er geklaagd wordt dat techno nu ook zo commercieel gaat en dat het weer verneukt wordt enzo :rolleyes: )
New Wave
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


conclusie is dus eigenlijk dat ze gewoon dana niet hadden moeten boeken en dat het een compleet technofeest geworden was :) (en waarnaar er geklaagd wordt dat techno nu ook zo commercieel gaat en dat het weer verneukt wordt enzo :rolleyes: )


Ze hadden er een hardstyle feest van moeten maken...Dana en meer van dat soort luitjes....
en....
Idd het wordt ook verneukt....want het begon al bij Shockers...dus tis niet nieuw.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement