|
פלוצר יורד לאילת
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אז כן אחוקים שלי אני יורד לאילת היום, יום שלישי, בלילה
ביום שישי כשנהיה שמה יהיה את המסיבה שאני הכי רוצה ללכת אליה עם סהר זנגלוביץ' ו:
INFECTED MUSHROOM!!!!!!
אבל הביאוס זה שהיא לבני 20 ומעלה, אבל לא יודע אני אעשה הכל כדי להכנס לשמה, חוץ מזה שיהיה בעיה עם כמה חברים קרובים שלי שנוסעים איתי והם לא ממש מתים על מועדונים....:rolleyes:
אבל אני בטוח שיהיה שמה פצצה, ואל תבכו, כי אני תכף אשוב... |
|
|
| oDrori |
תהנה שם דוד, שחברים שלך יצטרפו ויקבלו השראה
:)
בהצלחה עם אינפקטד! |
|
|
| Flotser |
תודה לכם אחוקים שלי
ועכשיו בטרד של פלוצר
**************************************************************
|כל מי שיגיב ויאחל לי שאני אהנה באילת... |
| |
|אני אקנה לו באילת אשכי פורצלן ואשלח לו אותם בחבילה צבעונית |
**************************************************************
and remember:
ASHAHIM = REPLAY
:wtf: :wtf: |
|
|
| DjChook |
גבר תעשה חיים
אל תיקח יותר מדי פטריות
Muhahahahhaha |
|
|
| Hell_Copter |
תהנה גבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני חייב את האשכי פורצלן לאוסף שלי :haha: |
|
|
| Narcotic Mind |
| תעשה חיים ותאכל הרבה אשכי-ארנב |
|
|
| Hell_Copter |
אני זוכר תמיד בחלומות בהקיציס פרידמן היה אומר
אשכים, אשכי ועד הבית, אשכי נגיד בנק ישראל וכו...
זה היה קורע!!!!!!!
כנראה הוא למד את זה משם |
|
|
| Dj Black-Dragon |
פלוצר!!!! :)
אח שלי אני יורד לאילת ביום חמישי... אם יש מצב שתהיה שם עד יום שני.. כאילו יום ראשון בערב.. אז תקפוץ לחוף הדקל
90% שאני מתקלט שם!!
ויש לי מיני דיסק להקליט את הסט!!!!
:haha: :D |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני זוכר תמיד בחלומות בהקיציס פרידמן היה אומר
אשכים, אשכי ועד הבית, אשכי נגיד בנק ישראל וכו...
זה היה קורע!!!!!!!
כנראה הוא למד את זה משם |
ממש ממש לא,
ואני גם האמת מצטער על כל העונות של קיציס שהפסדתי ולא ראיתי כלום חוץ מהעונה החדשה,
אבל זה חברים שלי הביאו את הקטע הזה כנראה משם...
ובלק דרגון, אני יוצא משמה ביום שבת.... אז חבל לא יצא לי להגיע למסיבה שלך...
אז יאללה ביי אשכים..אהההה אחים שלי
:wtf: |
|
|
|
|