return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אנשים, הדרקון הולך לכבוש את אילת... אולי :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by DjChook
פששש אחלה חתימה


לא יכולת למצוא כינוי יותר מעניין ?

מ... "הדרקון" :)



חחחח עזוב אותי!!!!!
אני פעם ראשונה שם אווטר וחתימה
אני מתנסה :)
Scorchio
תהנה ובהצלחה
DjChook
אחי שכחת לשים את ה
/

בסוף ה
URL

יעני זה צריך להיות בלי הכוכביות

[*url] flkdjfldkjfldk [*/url]

edit:

בילבלת אותי

זה צריך להיות

[*img] [*/img]
Dj Black-Dragon
בוא נראה...
:nervous:
Dj Black-Dragon
סעעעעעממקקק
DjChook
EDIT !!!!

עשיתי אדיט לפוסט הקודם שלי תסתכל שם
Dj Black-Dragon
תראה איך זה לא עובד על בליינד..
TranceGiant
hey good luck brother!

prog. and house sounds fine! do u mind giving us a short preview of what tunes u might play there?
a possible tracklist?
Dj Black-Dragon
Sure man no problem... here some tracks that i' going to play there..

Ocean Wave - Clearwater (Traveller vs Quest Mix)
Baz - Smile To Shine (Peoblem Kids Vocal Mix)
Dj Asle - Jack You Up (Original Mix)
Dirty Vegas - Ghost (Collective Dub Mix)
Mo-shic & Landa - Faza
Sahar Z & Guy Gerber - Kenny's Back (Original Mix)

and some more good tracks :)
divx-master
quote:
Originally posted by Hell_Copter


הגיוני שגם אני גבר בתאריך הזה שם
נארגן איזה מפגשון


סבבה אחי

איזה מלון אתה ???

וכמה זמן ת'באילת ???

:conf: :conf: :conf: :conf: :conf:

Narcotic Mind
אחי אני לא יודע אם זה משנה אבל תנסה לכתוב את
[*img]

באותיות קטנות

אה וגם יכול להיות שהוא לא יכול לקלוט תמונות מאף טי פי
Dj Black-Dragon
one last chance
אין לי כוח לזה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement