|
אנשים, הדרקון הולך לכבוש את אילת... אולי :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by DjChook
פששש אחלה חתימה
לא יכולת למצוא כינוי יותר מעניין ?
מ... "הדרקון" :) |
חחחח עזוב אותי!!!!!
אני פעם ראשונה שם אווטר וחתימה
אני מתנסה :) |
|
|
| DjChook |
אחי שכחת לשים את ה
/
בסוף ה
URL
יעני זה צריך להיות בלי הכוכביות
[*url] flkdjfldkjfldk [*/url]
edit:
בילבלת אותי
זה צריך להיות
[*img] [*/img] |
|
|
| Dj Black-Dragon |
בוא נראה...
:nervous: |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| סעעעעעממקקק |
|
|
| DjChook |
EDIT !!!!
עשיתי אדיט לפוסט הקודם שלי תסתכל שם |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| תראה איך זה לא עובד על בליינד.. |
|
|
| TranceGiant |
hey good luck brother!
prog. and house sounds fine! do u mind giving us a short preview of what tunes u might play there?
a possible tracklist? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
Sure man no problem... here some tracks that i' going to play there..
Ocean Wave - Clearwater (Traveller vs Quest Mix)
Baz - Smile To Shine (Peoblem Kids Vocal Mix)
Dj Asle - Jack You Up (Original Mix)
Dirty Vegas - Ghost (Collective Dub Mix)
Mo-shic & Landa - Faza
Sahar Z & Guy Gerber - Kenny's Back (Original Mix)
and some more good tracks :) |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הגיוני שגם אני גבר בתאריך הזה שם
נארגן איזה מפגשון |
סבבה אחי
איזה מלון אתה ???
וכמה זמן ת'באילת ???
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: |
|
|
| Narcotic Mind |
אחי אני לא יודע אם זה משנה אבל תנסה לכתוב את
[*img]
באותיות קטנות
אה וגם יכול להיות שהוא לא יכול לקלוט תמונות מאף טי פי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
one last chance
אין לי כוח לזה :) |
|
|
|
|