|
אנשים, הדרקון הולך לכבוש את אילת... אולי :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| GLoBaL-MUZiK |
| בהצלחה אחי.........אני כנראה לא יהיה באילת מתאריך הזה אבל אי אפשר לדעת |
|
|
| DjChook |
שים את זה
[*img]http://ohel-shem.com/subjects/sport/blackdragon.jpg[*/img]
וזהו
ושוב, תגיד לי תודה
:)
אני נחמד מאד היום |
|
|
| t0xIc |
אח שלי אני יהיה באילת בתאריך הזה...:)))
אני מאוד מקווה לישמוע אותך איזה מלון תיורד??
אני יהיה בהולידי הין.
צור איתי קשר |
|
|
| Hell_Copter |
אני כנראה ב 28 יורד
לא יודע עוד לאיזה מלון... |
|
|
| Ariels |
תעשה רווח בין הסוגרים לכתובת
תנסה לשים תמונה על שרת
HTTP |
|
|
| Dj Black-Dragon |
הופה!!!!!
תודה לכם
ולך במיוחד צ'וק
כבר שיגע אותי העניין של החתימה..
:disbelief |
|
|
| DjChook |
ur welcome !
תגיד תודה לאתר של הבית ספר שלי
:) |
|
|
| Dj Black-Dragon |
תודה לבית ספר שהוא קיים.....לאאאאאאאאאאאאא
חחחחחחח
:)
מחר אילת!!!!!!!!!
:eyespop: |
|
|
| t0xIc |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
מחר אילת!!!!!!!!!
:eyespop: |
לא אמרת ב
21
?? |
|
|
| Dj Black-Dragon |
ב21
אני אמור לתקלט בחוף הדקל
אבל אני מגיע לאילת מחר.. עם חברים
איך בא לי לרדת כבר!!!
אילת יא כוסית איפה את?!
:)
דרך אגב היום בערב אני מעלה סט פרוגרסיב לכבוד אלין שהבטחתי לה
הסט יצא משו משו :)
מיוחד לאללה, דיי רגוע |
|
|
| t0xIc |
סבבה אח שלי שיהיה לך בהצלחה
אם תיהיה מסיבה תיהיה בטוח שאני וחברי הטובים נהיה שם
שיהיה בגווד לק!!!!:)
ואני מקווה שהסט יצא כמו
הסט הקודם |
|
|
| Dj Moriano |
| בהצלחה אחי, אני לא יהיה באילת אבל שיהיה בהצלחה :) |
|
|
|
|