return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אנשים, הדרקון הולך לכבוש את אילת... אולי :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
GLoBaL-MUZiK
בהצלחה אחי.........אני כנראה לא יהיה באילת מתאריך הזה אבל אי אפשר לדעת
DjChook
שים את זה

[*img]http://ohel-shem.com/subjects/sport/blackdragon.jpg[*/img]


וזהו

ושוב, תגיד לי תודה

:)

אני נחמד מאד היום
t0xIc
אח שלי אני יהיה באילת בתאריך הזה...:)))
אני מאוד מקווה לישמוע אותך איזה מלון תיורד??
אני יהיה בהולידי הין.

צור איתי קשר
Hell_Copter
אני כנראה ב 28 יורד
לא יודע עוד לאיזה מלון...
Ariels
תעשה רווח בין הסוגרים לכתובת
תנסה לשים תמונה על שרת
HTTP
Dj Black-Dragon
הופה!!!!!
תודה לכם
ולך במיוחד צ'וק
כבר שיגע אותי העניין של החתימה..


:disbelief
DjChook
ur welcome !

תגיד תודה לאתר של הבית ספר שלי

:)
Dj Black-Dragon
תודה לבית ספר שהוא קיים.....לאאאאאאאאאאאאא
חחחחחחח
:)
מחר אילת!!!!!!!!!


:eyespop:
t0xIc
quote:
Originally posted by Dj Black-Dragon
מחר אילת!!!!!!!!!


:eyespop:


לא אמרת ב
21
??
Dj Black-Dragon
ב21
אני אמור לתקלט בחוף הדקל
אבל אני מגיע לאילת מחר.. עם חברים

איך בא לי לרדת כבר!!!
אילת יא כוסית איפה את?!
:)

דרך אגב היום בערב אני מעלה סט פרוגרסיב לכבוד אלין שהבטחתי לה
הסט יצא משו משו :)
מיוחד לאללה, דיי רגוע

t0xIc
סבבה אח שלי שיהיה לך בהצלחה
אם תיהיה מסיבה תיהיה בטוח שאני וחברי הטובים נהיה שם
שיהיה בגווד לק!!!!:)

ואני מקווה שהסט יצא כמו
הסט הקודם
Dj Moriano
בהצלחה אחי, אני לא יהיה באילת אבל שיהיה בהצלחה :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement