return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מזל"ט רועי
View this Thread in Original format
DjChook
מזל טוב על האופציות החדשות

(התחנפות קלה זה הכל)

רועי, אתה יכול לסגור את הטרד עכשיו :)
Hell_Copter
חחחחחחח תודה אחי
זה היה בשביל לבדוק אותי אני מבין :)
Narcotic Mind
הופה הוא קיבל תתפקיד

רועי, כמה סוכר בקפה ?
DJ-Energy
חחחחחחחח

מזל"ט רועי
ברוך הבאה לעולם הנפלא של המודים
;)

כוסיות מצד שמאל, בירה מצד ימין
:P
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחח

מזל"ט רועי
ברוך הבאה לעולם הנפלא של המודים
;)

כוסיות מצד שמאל, בירה מצד ימין
:P


חחחחחחחחחחח
:)

מזל טוב רועי !!!!!!!!!!!!!!
ורק ברכה לסיום הפוסט :
"קוס ראבאק מתי כבר נרד על איזה לאפה ???"
Hell_Copter
תודה רבה חברים
ומורן אתה זה שאומר שתתקשר ולא מתקשר בסוף
אולי עכשיו שהמעמד שלי עלה אז תעמוד במילה ותתקשר כבר
אני לא יודע מתי אתה חוזר בדיוק מהצבא אז דבר איתי!!
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike


חחחחחחחחחחח
:)

מזל טוב רועי !!!!!!!!!!!!!!
ורק ברכה לסיום הפוסט :
"קוס ראבאק מתי כבר נרד על איזה לאפה ???"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזל טוב, אחי!!!!!
תהנה מזה כמה שיותר!!!!!!!!!!!!!!
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike
ורק ברכה לסיום הפוסט :
"קוס ראבאק מתי כבר נרד על איזה לאפה ???"


לאפה ?!!?מ הרע באיזה שניצל טוב ואחריו איזה פיצה
eXeTik
חולה על הרועי הזה, איזה שם יפה
רררררררועי... מהמם!
והניק שלו- בכלל...
Hell_Copter
איזה מקוריות, תחשבו על זה... זה שילוב של הליקופטר וגהנום
איזה מוח רצחני צריך כדי לחשוב על דבר כזה...
אין על רועי, הגבר שבגברים הכי גברים בגברים (ואני לא מדבר על הומואים)!!!!
Hell_Copter
חחחחחחחח פעם ראשונה בחיים שלי אני מרגיש כל כך מקובל
אשכרה הרב כדורי
:stongue:

ואריאל... עדיין בא לי להקיא מאז
לא יכול להסתפק בשניצל אחד!? לא מספיק טעים לך שאתה צריך לרדת על 2 פיצות!?
מזל שעצרנו אותך למה רצית עוד 2... רק תהיה בריא

Dj Black-Dragon
quote:
Originally posted by eXeTik
חולה על הרועי הזה, איזה שם יפה
רררררררועי... מהמם!
והניק שלו- בכלל...
Hell_Copter
איזה מקוריות, תחשבו על זה... זה שילוב של הליקופטר וגהנום
איזה מוח רצחני צריך כדי לחשוב על דבר כזה...
אין על רועי, הגבר שבגברים הכי גברים בגברים (ואני לא מדבר על הומואים)!!!!


חנפנות לא תביא אותך לשום מקום אחי :stongue:

סתתתאאאםםם
רועי מזל טוב אח שלי!!!

אתה באמת הגבר שבגברים
Segev
מזל טוב אח שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement