|
מזל"ט רועי
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מזל טוב על האופציות החדשות
(התחנפות קלה זה הכל)
רועי, אתה יכול לסגור את הטרד עכשיו :) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח תודה אחי
זה היה בשביל לבדוק אותי אני מבין :) |
|
|
| Narcotic Mind |
הופה הוא קיבל תתפקיד
רועי, כמה סוכר בקפה ? |
|
|
| DJ-Energy |
חחחחחחחח
מזל"ט רועי
ברוך הבאה לעולם הנפלא של המודים
;)
כוסיות מצד שמאל, בירה מצד ימין
:P |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
חחחחחחחח
מזל"ט רועי
ברוך הבאה לעולם הנפלא של המודים
;)
כוסיות מצד שמאל, בירה מצד ימין
:P |
חחחחחחחחחחח
:)
מזל טוב רועי !!!!!!!!!!!!!!
ורק ברכה לסיום הפוסט :
"קוס ראבאק מתי כבר נרד על איזה לאפה ???" |
|
|
| Hell_Copter |
תודה רבה חברים
ומורן אתה זה שאומר שתתקשר ולא מתקשר בסוף
אולי עכשיו שהמעמד שלי עלה אז תעמוד במילה ותתקשר כבר
אני לא יודע מתי אתה חוזר בדיוק מהצבא אז דבר איתי!! |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחח
:)
מזל טוב רועי !!!!!!!!!!!!!!
ורק ברכה לסיום הפוסט :
"קוס ראבאק מתי כבר נרד על איזה לאפה ???" |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מזל טוב, אחי!!!!!
תהנה מזה כמה שיותר!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ורק ברכה לסיום הפוסט :
"קוס ראבאק מתי כבר נרד על איזה לאפה ???" |
לאפה ?!!?מ הרע באיזה שניצל טוב ואחריו איזה פיצה |
|
|
| eXeTik |
חולה על הרועי הזה, איזה שם יפה
רררררררועי... מהמם!
והניק שלו- בכלל...
Hell_Copter
איזה מקוריות, תחשבו על זה... זה שילוב של הליקופטר וגהנום
איזה מוח רצחני צריך כדי לחשוב על דבר כזה...
אין על רועי, הגבר שבגברים הכי גברים בגברים (ואני לא מדבר על הומואים)!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחח פעם ראשונה בחיים שלי אני מרגיש כל כך מקובל
אשכרה הרב כדורי
:stongue:
ואריאל... עדיין בא לי להקיא מאז
לא יכול להסתפק בשניצל אחד!? לא מספיק טעים לך שאתה צריך לרדת על 2 פיצות!?
מזל שעצרנו אותך למה רצית עוד 2... רק תהיה בריא |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חולה על הרועי הזה, איזה שם יפה
רררררררועי... מהמם!
והניק שלו- בכלל...
Hell_Copter
איזה מקוריות, תחשבו על זה... זה שילוב של הליקופטר וגהנום
איזה מוח רצחני צריך כדי לחשוב על דבר כזה...
אין על רועי, הגבר שבגברים הכי גברים בגברים (ואני לא מדבר על הומואים)!!!! |
חנפנות לא תביא אותך לשום מקום אחי :stongue:
סתתתאאאםםם
רועי מזל טוב אח שלי!!!
אתה באמת הגבר שבגברים |
|
|
|
|