|
Line-Up: 4 Elements 07-09-2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| Remy!! je bent terug!!!:) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja zag het ook vandaag. Lijkt me erg leuk feestje, plus eens een beetje dicht in de buurt. Ik denk dat ik er wel te vinden ben |
|
|
| Rinus |
| Ik ben er zeker weten ook |
|
|
| TranceFool |
| poe he, dat gaat druk worden de komende maand, wil hier ook zeker naartoe....alleen ff kijken hoe het met het geld zit. Line-up zeker niet verkeerd, van alles wat. Ik ben weles benieuwd naar Reeloop want die producties van hun, net als Kaylab vinnik echt kewl, beetje techtrance achtig |
|
|
| drpeer_holland |
| Wie komen er nu allemaal ? want ik ben er zeker bij..maar komen er nog meer TA's ?? |
|
|
| Dj Lex |
| Kweet het nog niet zkr, moet ff kijken. Ga die week ervoor al naar Decibel en die donderdag waarschijnlijk naar Da met Misja Helsloot. Als ik niet te verragd ben en nog geld heb ga ik misschien. Misschien win ik wel kaartjes aangezien Udc wel vaker kaartjes weggeeft op het laatste moment :) |
|
|
| Jappio |
| Ik meld me bij deze af.. Heb dat weekend weer een wedstrijd, helaas, want t had me wel een vet feestjuh gevonden.. Gelukkig die week genoeg feestjes anders had ik t echt kut gevonden (decibel, misja helsloot @ DA) |
|
|
| drpeer_holland |
| Het blijft stil... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
PLUS dat september met qlimax en trance energy/dutch dimension al duur genoeg is |
DD is toch in November? |
|
|
| AlFerox |
de dag ervoor ga ik naar Xcess in de Powerzone.. is veel leuker! :D ;)
Adam Beyer
Gaetano Parisio
Valentino Kanzyani
Emilio Fereira |
|
|
| MaGiK54 |
| Zal er zeker niet bij zijn, aangezien de laatste 4-el. geen ruk aan was. Totaal niet naar me zin gehad, dus deze keer sla ik dit feessie over. Waarschijnlijk maar naar de Eau, waar Ferry ook zal draaien. |
|
|
| magrec |
Lemon 8 in the Q daar ga ik naar toe lekkere progressive (harry draait meestal lekker stevig)
maar als ik gratis kaartjes krijg dan weet ik het nog niet (ja er is weer een prijsvraag op de site van 4 elements :p) |
|
|
|
|