|
Line-Up: 4 Elements 07-09-2002 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Beetje jammer dat de kaartjes al weggeven zijn en dat er waarschijnlijk dus geen kaartjes meer gewonnen kunnen worden. Dat betekent dus dat ik niet ga :P |
nou....bij Impulz deden ze het ook pas 2 dagen vantevoren, dus je weet nooit he :D |
|
|
| Rinus |
| maar wie gaan er nou allemaal???? |
|
|
| Dj Lex |
| Alleen als er twee dagen vantevroen nog kaartjes wggegeven worden :P :P :P :P |
|
|
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Alleen als er twee dagen vantevroen nog kaartjes wggegeven worden :P :P :P :P |
Whehehe, zelfde geld voor mij :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
Meneer de postbode heeft hier niks gedropt :(
Dus geen 4-Elements op mn CV... |
|
|
| Spinnin Jack |
Ik werd net opgebeld: "hebbie zin zo om gratis mee te gaan naar 4-elements, ik heb vrijkaartjes gewonnen"
Nah dat sla ik natuurlijk niet af. :p |
|
|
| TranceFool |
ook hier geen gratis kaartjes...damn :p.
ben toch ook eigenlijk te moe om te gaan |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
Ik werd net opgebeld: "hebbie zin zo om gratis mee te gaan naar 4-elements, ik heb vrijkaartjes gewonnen"
Nah dat sla ik natuurlijk niet af. :p |
Toe maar!
Wie heb die kaartjes gewonnen dan?
[EDIT]Laat maar... met hem wil ik nie eens mee...[/EDIT] |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Toe maar!
Wie heb die kaartjes gewonnen dan? |
*eiergooie is jaloers en vraagt zich af waarom hij niet is gevraagd* :D;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
*eiergooie is jaloers en vraagt zich af waarom hij niet is gevraagd* :D;) |
Ja, dat was ik wel... maar nu ik weet wie het heeft gevraagd ben ik blij dattie mij niet gevraagd heeft... Hij had kunnen stikken in z'n kaartjes... |
|
|
| basvh |
| heb ook geen kaartjes gewonner erg jammer, volgende keer beter |
|
|
| kolkiewolkie |
hehe, UDC heeft iedereen weer mooi beet genomen.. ik vind het echt HUMOR :p
khad ook 1x meegedaan, ook nix gekregen, maar boeiuh, want straks toch nic chagell van cosmic gate in zak dus ik vermaak me wel :D |
|
|
|
|