return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Gok hier je Line-up van Trance Energy (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
Joop
Johan Gielen
Cross
Rank 1 Live
Yves de Ruyter
Westbam

:D

iig niet Marco V, Jean of Klubbheads wegens verplichtingen elders ;)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Nielz

Johan Gielen

COOL!!! Nu ga ik helemaal! :stongue:

En ik wil DJ Scot Project in de HMH hebben. Maar hoe ga ik dat doen :conf:
basd
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Joop
Johan Gielen
Cross
Rank 1 Live
Yves de Ruyter
Westbam

:D

iig niet Marco V, Jean of Klubbheads wegens verplichtingen elders ;)
Zijn die laatste drie dan de hele avond bezet? Draaien wel vaker meerdere keren op een avond, door het hele land heen.

Enne Westbam? Lijkt me niet echt het soort feest voor zo iemand.. Weet niet precies waarom maar het lijkt me sterk..
Miss Proximus
Marco V draait in Hong Kong geloof ik ;)
Cosmic Guy
Wie is die Joop waar iedereen het over heeft? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Nielz
Joop! is de winnaar van de Twix Talentroom verkiezing van afgelopen jaar. Draait al ruim 10 jaar, en meestal van alles wat :) Hij komt overigens uit Leeuwarden.
New Wave
quote:
Originally posted by Nielz
Joop! is de winnaar van de Twix Talentroom verkiezing van afgelopen jaar. Draait al ruim 10 jaar, en meestal van alles wat :) Hij komt overigens uit Leeuwarden.

En Joop is weer een maatje van de vriend van een TA'er die heel veel van sex houd ...jaja...met guys WHOESJWOESJ :p

Line up.

DJ Rush
Speedy J
Chris Liebing
Jean
Darkraver
Moreno
tijs08
pfff das wel een moeilijke opgave.. het gokken van die line-up.

Ik denk niet dat ik nog naar Trance Energy ga. Afgelopen keer in Utrecht toch echt wel 1 van mijn slechtste grote feesten ooit meegemaakt. De line-up moet dus wel heel goed zijn, willen ze mij overhalen :D

maar ik denk dat als.. Armin bijv. op de line-up staat... en daar ben ik toch wel een fan van :p. Hij niet tot zijn recht zal komen.. voornamelijk door het erg jonge publiek. Geef mij dan maar 4 X een Armin<>nly voor hetzelfde geld :D :D :D

hier komt hij dan

Johan Gielen
Joop
Cosmic Gate
Blank&Jones
Bas&Ram

bij deze line-up kom ik dus ZEKER niet....
TranceFool
alleen astrid mis je nog tijs :)

DJ Joop
DJ Astrid
Dumonde
Blank & Jones
Bas & Ram
Johan Gielen

dat wortem ongeveer:)
Optimus
Joop draait ook op Mysteryland:)

ScuL
Ik vind het Thialf helemaal niet bout... Het is niet naast de deur maar heb me er wel 2x kostelijk vermaakt ehm maarja. Ik prefereer Qlimax op de 21e dus deze keer geen TE voor mij.

Qua line-up... Johan Gielen zit er sowieso in. Maar ik denk dat Rank 1, Astrid en Bas & Ram ook zeker weten wel kanshebbers zijn. Armin zou stoer zijn maar ik denk het niet.
TimeportE
ik denk dat TE misschien nog wel kan gaan verrassen.. vorig jaar stonden er ook scott bond, mario piu en judge jules! dus mijn gok.

joop
jean
armin
jules
fergie
gielen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement