|
Gok hier je Line-up van Trance Energy
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Trance Energy, 21 september Thialf, Heerenveen:
armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde
Is nog niet officieel, maar dit ziet er wel goed uit d8 ik zo. Alleen beetje jammer dat ze het helemaal in Heerenveen houden, anders was ik zeker wel gegaan. |
|
|
| magrec |
niet officieel dus CRAP!!!
zag het ook ergens op partyflock staan...
mjah
lezen is ook een kunst:
op pf:
vraag 1
is de line up van trance energy heerenveen al bekent al mijn vrienden willen daar heen en om nou in mijn eentje naar qlimax te gaan zie ik ook niet zo zitten
antw
armin van buuren
ferry corsten
blank & jones
paul van dyk
johan gielen
dumonde
of zoiets
vraag 2
Waar haal je die info vandaan???
antw van die persoon:
mijn hoofd
:crazy: |
|
|
| Nielz |
Ik heb op ID$T Radio een hele andere line-up gehoord (hoewel jouw line-up er aantrekkelijker uitziet :P)
Joop!
Astrid
Blank & Jones
Johan Gielen
Dumonde
Bas & Ram
zal wel erg happy gaan worden |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik vind het wel eenbeetje raar dat je al kaartjes kunt kopen als er nog niets bekend is. Wie koopt er dan al kaartjes? |
euh ik owja maar dan wel voor dancevalley :D :toothless |
|
|
| Smirnoff |
| Ik vind het Thialf stadion maar klote !! :( |
|
|
| Miss Proximus |
1e line up is een LEUGEN (gelukkig)
Joop draait 100% zeker op TE :) |
|
|
| jploveparade |
| Paul van Dyk zou zich never nooit verlagen door op TE te draaien |
|
|
| T.Snake |
| Tijdens Qlimax in Thialf was het geluid ook bagger, dus ik ga niet :) |
|
|
| basvh |
mijn gok voor de trance energy line up is:
luna
dana
gizmo
pavo
kai tracid
clive king
oh nee dat zijn weer ander soort feesten |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by basvh
mijn gok voor de trance energy line up is:
|
hehe, er word meteen creatief omgesprongen met de nieuwe thread-titel :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Blik
hehe, er word meteen creatief omgesprongen met de nieuwe thread-titel :D |
ja volg namelijk cursus cratief met thread- titels, ben nu al op les 3 |
|
|
|
|