|
Loveparade Foto Verhaal Vanaf Northevents Truck!
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| server down :( |
|
|
| tijs08 |
VET report man!!!!!
1 vraag, hoe kom je op die truck? wat een enorme massel heb jij zeg!!!!!
Volgend jaar ben ik er ook bij!!! |
|
|
| SnuggLe |
Relaxed verslag man, echt cool! Zo te zien heb je je wel vermaakt!
Ik baal echt dat ik niet geweest ben :( :( Volgend jaar dan maar!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Smirnoff |
Super toppie zo,n foto-report !!
Volgend jaar toch maar eens een kijkje nemen in duitsland denk ik :D:D |
|
|
| basvh |
| vet verhaal man, als ik de fotos zie denk ik weer terug aan de vette dag die ik daar heb gehad |
|
|
| Jappio |
| nou, volgens mij heb ik hier nix aan toe te voegen, leuk verslag, mooie foto's :D En misschien rij ik volgende x ook wel richting Duitsland whehe (tijs?? ;)) |
|
|
| Optimus |
Vette report! Volgend jaar wl ik ook wel gaan:) Net als Homelands ghehehe:)
En moeje kijken in t midden van deze foto...
YOJI BIOMEHANIKAAAA!!!!!!:D:D:D |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
Vette report! Volgend jaar wl ik ook wel gaan:) Net als Homelands ghehehe:)
|
Mooi dat je dat nog hebt onthouden whehe.. |
|
|
| Optimus |
ik onthou alles:D:D:D
toch maar ff sparen vanaf september:) |
|
|
| jploveparade |
wil je echt lachen kijk dan in het duitse forum naar de drie foto loveparade stories uncensored
hij staat ook in het party review forum |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik onthou alles:D:D:D
toch maar ff sparen vanaf september:) |
Heheeeee!! ja ik ook, want hoe wappie ik ook was, dat ben ik ook niet vergeten hoor :p!! |
|
|
|
|