return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
אני נואש ???TA hub מה אני צריך לעשות כדי לקבל גישה ל (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
תכל'ס לא נראה לי זה משנה הפוסטים... מצטרפים איזה עשר-חמש עשרה איש להאב כל יום הוא לא ייבדוק כמה פוסטים יש לכל אחד. אולי הוא מסתכל בחטף כמה זמן אתם בפורום.


בוא אני יגלה לך סוד קטן אחי
כשאתה מקבל ממישהו פי אם אז כתוב לך מתחת לשם שלו כמה פוסטים יש לו
לסוואמפר נגיד יש 1900 ככה... ככה היה כתוב מבין?
oDrori
אה וואלה אני מניח שזה כי אף פעם לא טרחתי ממש לבדוק... חפשי
Triple-z
כן גם אני רוצה גישה אבל כנראה שאני לא מספיק פז"מניק פה :D

לא נורא יש בנתיים פה ושם מקומות למצוא טקארים וכו

נחכה קצת
Segev
אח שלי גם אני התקבלתי!!!
:D :D
oDrori
quote:
Originally posted by Segev
אח שלי גם אני התקבלתי!!!
:D :D


ברכות ;)
-----------

סתם בגלל שזה הט'רד הכי קשור בסביבה המיידית:

quote:
Originally posted by Segev
אנשים חדשים...
בבקשה מכם תקראו ט'רדים אחרים לפני שאתם סתם פותחים ט'רד למה כבר פול פעמים שאלו את זה...
חוץ מזה כדי לקבל גישה להאב צריך לפחות מידה קטנה של ותק ופוסטים
מי שנרשם לפורומים רק כדי לקבל גישה להאב לא צריך לקבל

*CLOSED*


צריך לעשות מסיבה או משהו לא? זתאמרת.. לכבוד הקלוז הראשון... איך המרגש רועי
:crazy:
Hell_Copter
המרגש בסדר...
אבל מעצבן אותי באמת שיש את הט'רד הזה שהוא לא בעמוד הרביעי או משהו... רק כמה ט'רדים מתחת להתחלה... ולא מסתכלים ופותחים חדש

חוץ מזה אנשים כנראה שכחתם שיש סטיקי על ההאב
לא ככה?
Segev
תודה תודה

יש לי בעיה קטנה דברתי כבר עם
bizz
עם ככה קוראים לו

Run time error '399':
Component 'Mswinsck.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a one file i miising or invalid

זה מה שזה רושם לי כשאני מנסה להפעיל את התוכנה
תודה
Hell_Copter
כנראה לא התקנת את התוכנה טוב
תסיר את כולה ואז תתקין מחדש
יכול להיות גם שהקובץ התקנה שהורדת פגום

ודברו על ההאב בסטיקי
Segev
טוב הצלחתי להפעיל את התוכנה כמו שצריך עם מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איך אני מפעיל אני מאוד אודה לו
Dj Moriano
אנשים שמתם לב כמה הצטרפו פתאום מאז שנפתח ההאב??!!!!!!!!!;)

oDrori
...אמת שיש בזה משהו


מי החפרפרת המדלליפה?!!?!?!?!?

אבל תכל'ס רועי צודק דברו על זה בסטיקי של ההאב.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Segev
טוב הצלחתי להפעיל את התוכנה כמו שצריך עם מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי איך אני מפעיל אני מאוד אודה לו


לך תקרא בסטיקי ותקבל תשובה
אם לא אז תשאל שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement