| divx-master |
בבקשה בבקשה בבקשה כבר אין לי מאיםה להוריד שירים
מאז שסגרו את אודיו גלקסי הורדתי 5 שירים
נמאס לי אין לי מה לשמוע
אני שומע שלמה ארצי !!! תאמת שיר 5 ו - 6 שירים יפים
הקיצר כמו שאתם רואים אני מיואש
:mad: :mad: - חבל שאין פה סמיילי בוכה זה היה מתאים לרגע
הקיצר הטענה שלי היא שאני יעשה הכל
אני פעיל בזמן האחרון וראסמי פורום בןן זונה !!!! שיא הכיף פה
בגלל זה אני מבלה פה את רוב יומי |
|
|