|
משחק ההליקופטר
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
חבר שלי שלח לי את זה לפני כמה דקות...
איזה משחק ממכר וכיפי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשחק
השיא שלי זה 2432... בוא נראה כמה אתם מסוגלים בזה
ואם יש למישהו מקום אני יעלה את התמונה שמוכיחה שעשיתי 2432 |
|
|
| DjChook |
וואי זה ישן אחי
עשיתי עכשיו 950 ואני עייף אין לי כח שוב... |
|
|
| Hell_Copter |
וואי זה כנראה בהשראת השם שלי.... אבל אני ממש מלך במשחק הזה!!!!!!!!
שיחקתי עכשיו עוד פעם ועשיתי 3161!!!!!!
עוד פעם בשביל מי שרוצה יש לי הוכחה...
אני עוד ישבור את זה גם...
המשחק הזה מעביר זמן כמו מלך |
|
|
| oDrori |
Ah who needs this :whip:
אין כח לזה... עשיתי 1514 ולחצתי על כפתור ימני אז הוא אף לקיבינימאט... יאללה רועי אין ספק שהמשחק מכור לך... |
|
|
| NyKoN |
חחח
משחק חמוד
אבל מעצבןןןןןןן
עשיתי 569 ואני לא ממש עובר את זה
כנראה שאני לא כשרוני במיוחד |
|
|
| eXeTik |
| זה ראסמי ישן, אבל שורף זמן חופשי... |
|
|
| SiLvErSkY |
אני הייתי איתך כשעשית תשיא!! אל תשכח אותי רועי!!
הייתי שם לידך לחבק אותך!!
מואה |
|
|
| Narcotic Mind |
עשיתי פעם 3609
יש לי
screen shot :D :D :D
באמת ישן |
|
|
| Gil Shwarts |
| יש למישהו צ'יטים למשחק הזה? :):D:D |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש למישהו צ'יטים למשחק הזה? :):D:D |
חחחחחח
זה משחק ממכר
אני יכול לשחק שעות רצוף... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
יש למישהו צ'יטים למשחק הזה? :):D:D |
חחחח:haha:
| quote: | Originally posted by NaOren
אני יכול לשחק שעות רצוף... |
אני מעריץ אותך... |
|
|
| DjChook |
כולם
כפיים לאורן על הניק המדהים
איך הוא הצליח למצוא את השילוב בין אורן לנאור
מדהים פשוט
:eyes: |
|
|
|
|