return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משחק ההליקופטר
View this Thread in Original format
Hell_Copter
חבר שלי שלח לי את זה לפני כמה דקות...
איזה משחק ממכר וכיפי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשחק

השיא שלי זה 2432... בוא נראה כמה אתם מסוגלים בזה
ואם יש למישהו מקום אני יעלה את התמונה שמוכיחה שעשיתי 2432
DjChook
וואי זה ישן אחי

עשיתי עכשיו 950 ואני עייף אין לי כח שוב...
Hell_Copter
וואי זה כנראה בהשראת השם שלי.... אבל אני ממש מלך במשחק הזה!!!!!!!!
שיחקתי עכשיו עוד פעם ועשיתי 3161!!!!!!
עוד פעם בשביל מי שרוצה יש לי הוכחה...
אני עוד ישבור את זה גם...
המשחק הזה מעביר זמן כמו מלך
oDrori
Ah who needs this :whip:

אין כח לזה... עשיתי 1514 ולחצתי על כפתור ימני אז הוא אף לקיבינימאט... יאללה רועי אין ספק שהמשחק מכור לך...
NyKoN
חחח
משחק חמוד
אבל מעצבןןןןןןן
עשיתי 569 ואני לא ממש עובר את זה

כנראה שאני לא כשרוני במיוחד
eXeTik
זה ראסמי ישן, אבל שורף זמן חופשי...
SiLvErSkY
אני הייתי איתך כשעשית תשיא!! אל תשכח אותי רועי!!

הייתי שם לידך לחבק אותך!!

מואה
Narcotic Mind
עשיתי פעם 3609
יש לי
screen shot :D :D :D

באמת ישן
Gil Shwarts
יש למישהו צ'יטים למשחק הזה? :):D:D
NaOren
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יש למישהו צ'יטים למשחק הזה? :):D:D


חחחחחח

זה משחק ממכר
אני יכול לשחק שעות רצוף...

oDrori
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
יש למישהו צ'יטים למשחק הזה? :):D:D


חחחח:haha:

quote:
Originally posted by NaOren
אני יכול לשחק שעות רצוף...


אני מעריץ אותך...
DjChook
כולם

כפיים לאורן על הניק המדהים

איך הוא הצליח למצוא את השילוב בין אורן לנאור

מדהים פשוט

:eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement