return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Misja Helsloot op volgende DA? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jappio
en tijs? :happy2:
DjSuez
ben er ook wel bij denk ik, maar wel weer t vervolg op dat ******vak waardoor ik niet op vakantie kon..:whip: :whip: .dus kweet t nog niet zeker!:nervous:

maar k ga em iig op de FFWD al ff bekijken, dan weet k of ik graag kom of dat ik alleen maar kom om jou en optimus in je kont te prikken:rolleyes: :p
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
en tijs? :happy2:


Joh ff geinformeerd.. maar Mark wist ook niet.. hij had iets gehoort van ARMIN... :eek: maar waarschijnlijk is het dus gewoond e eerst DA van het jaar ja!!

WOOOOOEEEEEIIII!! :D :D
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08


Joh ff geinformeerd.. maar Mark wist ook niet.. hij had iets gehoort van ARMIN... :eek: maar waarschijnlijk is het dus gewoond e eerst DA van het jaar ja!!

WOOOOOEEEEEIIII!! :D :D


Maar Armin is anders ook niet verkeerd :D
Chicane
Wat lees ik hier? Top Line-Ups???

/me trekt zijn springnichtschoentjes aan....

Get ready for the lunch.. mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam mjam


Maar goed, ziet er lachen uit, prijs is ook zeer goed te doen, en als yappio zegt dat de vrouwtjes er ook goed uit zien dan moet ik er maar eens aan geloven :D
Dj Lex
Ik ben ook van de party, heb Misja in Kreta horen draaien en die man is echt een topper in wording. Eigenlijk is hij het al vind ikzelf.
Jappio
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik ben ook van de party, heb Misja in Kreta horen draaien en die man is echt een topper in wording. Eigenlijk is hij het al vind ikzelf.


toch wel sl3tj3 ;)

Cool dat je weer terug bent :) Ik ga vann8 weer voor 4 weekjes weg, dus je zal 4 weken andere partymaten moeten vinden whehe!


Heej sjikeen! Gewoon komen inderdaad, want het zijn echt hele mooie exemplaren daar :D :D

woeiii!
DjSuez
tjeesis, vannacht al!!:eyes:

zeg dat ff de volgende keer...:D

nou ja..prettige vakantie dan maar...denk nog even aan me als je daar op al die gave feesten units loopt te scoren...ik mag het dit jaar niet beleven...snik..:confused: :(
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik ben ook van de party, heb Misja in Kreta horen draaien en die man is echt een topper in wording. Eigenlijk is hij het al vind ikzelf.


en je bent zeker neit de enige die dat vind :D

quote:
Originally posted by Jappio
Ik ga vann8 weer voor 4 weekjes weg


Joh fijne vakantie dan he!! 4 weken.. tjsesis.. das lang man! Waarheen?

En khoop voor je dat er op je vakantie bestemming net zoveel en net zulke mooie V-tjs rondlopen als op DA :D
mark_stable
hoi ik ben erg nieuw hier

maar ik zal jullie uit de brand helpen
5 sept sta ik samen met misja in de off_corso op da!!!!!:eyes:

greetz and see ya all at dance again!!!!!!

www.dance-again.nl

MARK STABLE

Rinus
eey kick, nu ook de residence da dj hier, ik kijk echt uit naar beide sets.

mark_stable: is het misschien niet een leuk idee om de sets van jouw en de gast dj op te nemen en op de website te zetten?
DJ_Siesta
misshcien wel grappig

misjah draaide hier ook eens in joure, op een feesie, weet niet wat voor

maar toen draaide ie gewoon onder de naam DJ Helsloot (of hij heeft ze naam verandert of hij draaide daar zwart)


en hij draaide toen vet commercieel, bartezz enzo, dus ik had altijd een verkeerde ged8en over hem, tijdje geleden cdtje ghehoord, en viel tog wel mee :P



groetjes
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement