return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Misja Helsloot op volgende DA? (pg. 3)
View this Thread in Original format
tijs08
quote:
Originally posted by mark_stable
hoi ik ben erg nieuw hier

maar ik zal jullie uit de brand helpen
5 sept sta ik samen met misja in de off_corso op da!!!!!:eyes:

greetz and see ya all at dance again!!!!!!

www.dance-again.nl

MARK STABLE


Heeeeeeeej!!

Markie!! Eindelijk toch maar eens gepost! Cool.. nu hebben we echt als eerste de info over alle DAss!!!

En Gerrit.. believe me! Misja is bruut!! ITWT?? ;) :D
Jappio
quote:
Originally posted by tijs08

Joh fijne vakantie dan he!! 4 weken.. tjsesis.. das lang man! Waarheen?

En khoop voor je dat er op je vakantie bestemming net zoveel en net zulke mooie V-tjs rondlopen als op DA :D


Frankrijk, deze zondag kom ik terug.. En zat mooie vrouwtjes hier, maar btje ingehouden wegens projectjes thuis whehe!!

maar goed, deccibel outdoor zie ik jullie iig weer :)

groeten uit het (eindelijk) weer zonnige frankrijk (30 graden, lekker gesurft vandaag woeii)

LtR :D :toocool: :toocool: :D
Rinus
En jahoor wat les ik nu net weer op DA

Wegens omstandigheden kan Dance Again op donderdag 5 september in Off Corso niet doorgaan. De eerste Dance Again van dit seizoen zal dus plaatsvinden op donderdag 19 september in Now & Wow. Naast resident DJ Mark Stable zal Erick-E draaien als gast DJ.

Dit vind ik dus echt KLOTE :whip: :whip:
mark_stable
:crazy: helaas maar het schijnt een fout vd corso te zijn een dubble boeking dus nog ff geduld sorry !!!!!!!!!!!!!

www.dance-again.nl
Jappio
Das kut.. moet ik weer heel mn planning aanpassen :rolleyes: Nou ja, hopen dan maar dat misja snel weer in xtje richting rdam komt draaien :(
Raymond
Tering CHOLERA TYFUS :whip:

DAt meen je nie :/

Misja Helsloot gaat nie door Aaarrrrrrrrrrggggghhhh

Damn wat baal ik zeg, als een stekker!
TranceFool
aaarg hoeren....leek me echt kewl om daares naartoe te gaan, had zefls al mn flyertje van de muur afgeplukt op erasmus :(
Jappio
Is dan inderdaad wel dure grap eej, zag dat al het reclamemateriaal al opgehangen was enzo.. Minder, had Misja wel willen zien :(
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
Is dan inderdaad wel dure grap eej, zag dat al het reclamemateriaal al opgehangen was enzo.. Minder, had Misja wel willen zien :(


komt dat ff mooi uit.. want hij komt gewoon een maandje later!

Maar vanavond eerst Erick (ne)E

kga er toch maar heen, aangezien ik het vorige keer goed naar mijn zin heb gehad in N&W terwijl Erick E aan het draaien was.. geloof ik :D
Kheb ff gezien wat Dj Mark allemaal voor nieuwe plaatjes heeft.. en ooojeee dit word me weer een knal avond!! Vet trancen op/met mooie vrouwen/melodieen ;) :D

DUS: me/ is aanwezig....
TranceFool
weeej, ik ben dr ook bij, op de valreep toch nog kaartje gekocht :rolleyes: .....ben zeer benieuwd, mijn eerste DA feestje, kijken of het mijn verwachtingen kan waarmaken :D

Jappio
Ik ga nie.. Morgen ILT,

over een maandje ben ik er wel weer bij :) veel plezier vanavond! En denk een btje aan me als je al die mooie vrouwkes aan het spotten bent :rolleyes: :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Jappio
Ik ga nie.. Morgen ILT,

over een maandje ben ik er wel weer bij :) veel plezier vanavond! En denk een btje aan me als je al die mooie vrouwkes aan het spotten bent :rolleyes: :D

ILT...wasda??? Dat heb ik toch ook nie ofwel?? :nervous:

En volgende maand ben ik er ook zeker bij :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement