|
Drie draaitafels..
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
| Ik zag op de release party van ISOS III van Tiesto dat hij met 3 draaitafels in de weer was, wat ik bij Tiesto nog nooit had gezien, en ik heb Tiesto dit jaar al redelijk vaak mogen bezoeken (4e keer was dat), en dat had ik nog niet eerder gezien...ligt dat nou aan mij of...:conf: |
|
|
| TranceFool |
| 3 draaitafels wordt al heel lang gebruikt.....weetnie of Tiesto dat vaak doet....bij zijn stijl misschien niet echt nodig of handig. Maar als je soms kijkt naar sommige techno-djs, daar wordt dat veel vaker gebruikt :) |
|
|
| New Wave |
| techno dj's doen dat idderdaad heel veel....maar ook trance dj's...als ze sinterklaas liedje ofzo der overheen willen hebben ofzo.... |
|
|
| DjSuez |
| ja, dat techno dj's dat gebruiken wist ik wel, maar van Tiesto had ik het nog nooit gezien.. |
|
|
| Joost008 |
| Hij gebruikte ook al 3 draaitafels tijdens Dutch Dimension btw |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Hij gebruikte ook al 3 draaitafels tijdens Dutch Dimension btw |
Echt?? pff, dan heb ik echt niet opgelet:o ...stond denk ik helemaal uit me naad te scheuren op Magik Journey:eyes: :eyes: |
|
|
| John |
ik dahct altijd dat de 3 draaitafel een soort reserve draaitafel was...voor als er een stuk ging??? :D:)
maar ik let nooit echt op de dj moet ik zeggen:P |
|
|
| TimeportE |
mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG :eyes: het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!
maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats! :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by TimeportE
mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG :eyes: het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!
maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats! :) |
Tiesto heb ook nog nooit met drie draaitafels bezig gezien. Maaaar Cox wooow, das gewoon een fenomeen met drie draaitafels. In december 2001 heb ik een half uurtje boven in de Eau naar hem staan kijken. Das gewoon een genot om hem zo bezig te zien. Hij gebruikte naast 3 tafels ook cd's, die hij allemaal door elkaar mixte. Als het mee zit dan draaitie dit jaar weer in de Eau. (pleaze let's hope so) :D |
|
|
| TranceFool |
| Dave Clarke is volgens mij ook zo'n tovenaartje echt kick om te zien, die haalt ook altijd allemaal fratsen uit met zn sampler :D |
|
|
| eieregooie |
2 jaar geleden hier in Delft draaide Tiësto ook al met 3 tafels...
En het is natuurlijk niet voor niets dat Cox "The Wizard" wordt genoemd :p |
|
|
|
|