return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
השיר שיכניס אותכם לאטרף (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אתה מדבר על
KOSMONOVA - CELEBRATE

?
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by DjChook
אהה היה לי

אבל כבר אין לי

:)

בכל מקרה

clubbers guide to ibiza summer 99 - disk 2

השירים מ 1-5 ו 7 הם נראה לי השירים הכי טובים שיוצרו אי פעם

אני לא מוצא את העטיפה ולא את הדיסק כבר אז אני לא יכול להביא את השמות


אני מכיר מישהו שיש לו מלא דיסקים אוספים בסגנון הזה
בטוח יש לו את הטראק ליסט לזה
צריך רק שהוא יתחבר לאיי סי קיו...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אתה מדבר על
KOSMONOVA - CELEBRATE

?


כן
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
טראק בסט שב-בסט
nargila-man
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש
Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix) \ באסים קטלניים

אני לא יכול לחשוב על עוד משהו כרגע

BTW
למה אני לא מצליח לשים את החתימה שלי? גררררר


בואנה אחי כבוד!!!!

Bassraiders - Prepare to Qualify (Elephant Mix)

אין אין על הטראק הזה משהו קטלני!
dj-tooli
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי...
ונתקלנו בשיר
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
והוא התלהב כל כך שיש לי את זה

קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה
איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!

ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי
יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים


אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ?
כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל
divx-master
תאמינו לי השירים הולכים והופכים להיות מעפים מרגע לדודלי ... (לרגע) ראסמי פעם השירים היו יותר יפים , יותר מקיפיצים, יותר מהנים יותר הכלל

למשל השיר של

shiva שידפו - SPIRITUAL HIELING

הוא אחד השירים הכי חזקים ששמעתי


לא רשמתי את זה טוב אני מודע לזה אבל אין לי כוח להתחיל לחפש את השירים בכל הערימות של הצרובים כדי למצוא

הקיצר .. פשוט באסה ...


:confused: :( :confused: :( :confused: :( :confused: :(
DjChook
הגזמת אחי

נכון בזמן האחרון הסצינה מתה

אבל אתה מדבר יעני מאז שיבה (5 שנים אחורה) לא יצאו שירים טובים

פחחח
divx-master
quote:
Originally posted by DjChook
הגזמת אחי

נכון בזמן האחרון הסצינה מתה

אבל אתה מדבר יעני מאז שיבה (5 שנים אחורה) לא יצאו שירים טובים

פחחח


לא אחי אני לא אומר שמאז שיבה אין דברים יפים ברור שיש

אני אומר פשוט שהשירים של פעם היו יותר חזקים מהשירים של היום
Scorchio
quote:
Originally posted by dj-tooli


אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ?
כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל


ואללה אני גם הייתי שם אבל מה הייתי מה זה שיכור אז לא שמתי לב לחצי מהטראקים...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by dj-tooli


אני גם הייתי אתמול בתל יצחק ב "לימבו" ולא שמעתי את CELEBRATE
אתה בטוח שהיית בתל-יצחק ?
כי לפעמים אפשר בכיף להתבלבל


אחי אין הרבה מקומות שאני יודע עליהם שעושים מסיבות בתל יצחק...
וכן הייתי בתל יצחק ואני בטוח בזה שהיה סלברייט ותשאל את צח כי הוא ראה אותי שם (הבנאדם חולה נפש מתיישב לי על הרצפה ותופס את הראש שלו)... אם זה עוזר לך אז זה היה טראק אחד לפני אינטלג'נט לייף

אני הייתי על המאוורר הענק שם עם חבר שלי ואז שמענו שזה זה וקפצנו פנימה כמו מטורפים... ואז אחרי סלברייט חזרנו למאוורר והיה אינטלג'נט לייף ועוד פעם קפצנו פנימה

ואני חייב לציין שפעם ראשונה שאני שותה הרבה הרבה ולא משתכר... מה שכן תפסתי ראש משהו בסט!! שתיתי פול וודקה תפוזים ובירות... שתייה חינם זה דבר גאוני

Pinto
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני שלשום הייתי אצל חבר שלי עם כמה דיסקים שלי...
ונתקלנו בשיר
Kosmonova vs Fiocco - Celebrate
והוא התלהב כל כך שיש לי את זה

קיצר... אתמול היינו בתל יצחק והיה את השיר הזה
איך התפרענו שם... קפצנו כמו מטורפים... איזה טראק מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!

ועכשיו בקשה... אם למישהו יש גירסה מלאה לשיר הזה הוא חייב לשלוח לי
יש לי רק גירסה של 3 וחצי דקות... כזה שיר מדהים


יש לי גרסה של 7:09 דקות
כנס לאיסיקיו אני ישלח לך אותה
DjChook
הוא כל היום באייסיקיו
:)

ובקשר לטרד עצמו יש שני שירים

airscape - l'esperanza

וגם
verachocha - carte blanche
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement