|
השיר שיכניס אותכם לאטרף (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Pinto
יש לי גרסה של 7:09 דקות
כנס לאיסיקיו אני ישלח לך אותה |
וואלה אחי מזה שיחקת אותה!!!!!!!!!!!
אני כל כך מודה לך!!! |
|
|
| Dark-Rain |
וואי יש הרבה כאלו, אני לא יתחיל לרשום את כולם, אני ירשום את האחרון:
Arome - hands up (dj scott project remix)
כמה חרשתי על הטראק הזה, לא נמאס....
;) |
|
|
| nargila-man |
אחי יש כל כך הרבה כאלה אבל קבל אחד שמתי שאני שומע אותו בדיסקוטק אני משתגע!!
cosmic gate - The Truth (Dj Isaac Remix)
הגירסא הכי בת זונה שיש לטראק רק חסרה המלודיה |
|
|
| Q-PiXeL |
| quote: | Originally posted by nargila-man
אחי יש כל כך הרבה כאלה אבל קבל אחד שמתי שאני שומע אותו בדיסקוטק אני משתגע!!
cosmic gate - The Truth (Dj Isaac Remix)
הגירסא הכי בת זונה שיש לטראק רק חסרה המלודיה |
DJ Isaac
באמת מפציץ..
הביטים של הרמיקסים שלו אחוש חזקים ובווליום זה הרגשה חייתית...
Beam vs. Cyrus - All over the world (DJ Isaac Remix)
Brooklyn Bounce - Loud & Proud (DJ Isaac)
קניתי את שני הסינגלים האלו בגרמניה בגלל הרמיקסים של אייסאק וגם שיהיה קצת דיסקים מקוריים..
:) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ותשאל את צח כי הוא ראה אותי שם (הבנאדם חולה נפש מתיישב לי על הרצפה ותופס את הראש שלו)... דבר גאוני |
אם היית שותה כמוני אתה כבר היית מתעלף על הריצפה
שלא נדבר על הקופסת סיגריות שחיסלתי שם
ועכשיו לפירוט:
בירות: 5
וודקה תפוזים: 4
טקילה: 6
ועוד איזה רבע בקבוק של סמירנוף שחבר שלי הביא
ותוסיף לזה 20 סיגריות
עזוב הייתי גמור
איך הקאתי שם אתה לא מאמין |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אם היית שותה כמוני אתה כבר היית מתעלף על הריצפה
|
אחי...
אני שתיתי הרבה יותר וודקה תפוזים ממך וכמעט בירות כמוך (פשוט בירה זה מגעיל) ועוד הייתי לפני תל יצחק במסיבה של ידידה שלי והיא הכריחה אותי לשתות אז שתיתי שם קצת וודקה ענבים וטקילה נקי
שמע אחי אני לא באתי במטרה להשתכר וטוב שלא השתכרתי... פעם אחרונה שהשתכרתי הייתה לפני שבועיים ואני לא זוכר כלום ממה שקרה... רק אמרו לי שהייתי מצחיק נורא ועשיתי זין לאנשים ברחוב והקאתי מתוך האוטו ועוד כמה דברים מצחיקים... נספר על זה בהזדמנות
ודרך אגב... חברים שלי אמרו לי שהקאתי איזה 10 פעמים ואני זוכר רק 3...
קיצר... כל הפעמים שהשתכרת בחיים שלך... אני כפול 4 השתכרתי... אז אל תלמד אותי |
|
|
| oDrori |
| :haha: :haha: גאווה:crazy: :stongue: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
Altitude - Altitude (SHOKK Remix) \ מדהים אותי כל פעם מחדש
|
מלך !!!!! יש לי אותו על תקליט - בן זונה של קטע
הטראקים שלי
MADRAS - Woodorave (Gork Extended)
Product G&B F/ Carlos Santana - Dirty Dancind (Robbie Riviera Remix)
Cosmic Gate - The Truth
DJ Tiesto - Lathal Industry (כל הרמיקסים חוץ ממאורו פיקוטו) |
|
|
| oDrori |
| וואלה באמת את לית'ל ברמיקס של סיג'יי או סוון וגילן... אני מתטרף |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קיצר... כל הפעמים שהשתכרת בחיים שלך... אני כפול 4 השתכרתי... אז אל תלמד אותי |
יא גנוב אתה חושב
לא שאני גאה בזה אבל הייתי שיכור המון פעמים ואני מתכוון המון
אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים
אז זהו שאני הגעתי
וזה ידידי מה שנקרא להיות שיכור :) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
Future Breeze - Temple Of Dreams (Extended Dub Mix)-ute.mp3 \ אני מת בקטע שהבאסים והמנגינה מתחברים
Lagenhagen - Moinsen (Paragod Remix).mp3 \ הטראק הכי מצחיק ששמעתי השנה, אבל העלייה פה עצבנית ביותר
Murphy Brown - Energizer 2002 (Devil Force vs. Murphy Brown Remix)-snd.mp3 \ עוד לא יצא לי לשמוע במסיבה, אבל אני בטוח שאני ישתגע שאני ישמע את זה בווליום גבוה, זה פשוט חזק |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יא גנוב אתה חושב
לא שאני גאה בזה אבל הייתי שיכור המון פעמים ואני מתכוון המון
אני לא חושב שהגעת למצב שבו אתה מוריד תמכנסיים לפני איזה ילדה ומבקש מציצה באמצע מועדון עם מיליון אנשים
אז זהו שאני הגעתי
וזה ידידי מה שנקרא להיות שיכור :) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ענק
בפעם הראשונה שהשתכרתי ממש היה לפני איזה 3 שנים, אחרי שהתעוררתי איכשהו על הריצפה בחדרשלי, החברים שלי התחילו להסביר לי איזה שטויות עשיתי. מסתבר שהחלטתי להיות עורב, אז הייתה גיבעה של חול די גבוהה.... ואני הרי עורב אז ניסיתי לקפוץ והתרסקתי על הבקבוקי בירה שהיו שם, ועוד מלא שטויות אבל אני כבר לא זוכר......קיצר היה כייף אז, אבל שהתעוררתי ראיתי את כל הסימנים הכחולים ברגליים.....נראה לי זה היה בכיתה ז
דרורי אולי אתה תוכל להרחיב...או שלא
:crazy: :crazy: :haha: :haha: :haha: :eyespop: :eyespop: |
|
|
|
|