return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
hoe heet dit nummer?
View this Thread in Original format
Funk Einsatz
Ik ben al een tijd op zoek naar de titel van een nummer. Ik weet eigenlijk alleen nog precies hoe de clip gaat: een zwarte man, verkleed als monnik die een kruis met zich mee draagt.
Volgens mij komt ie uit '96/'97, maar ik weet het niet zeker...

HELP ME!!
Optimus
als je nou ook verteld hoe dat nr gaat, dan isset makkelijker:D:D:D

Faithless - God is a DJ?
Funk Einsatz
Nope tis zeker niet god is a DJ. Er zitten ook geen vocals in voor zover ik het me kan herinneren. Ik heb dat het nummer zelf ook echt een heeeele tijd geleden voor het laatst gehoord, dus ik weet niet precies mee hoe ie gaat, maar ik weet wel dat het een super vette tune is. Kortom degene die weet welk nummer ik bedoel is een held!
John
ik denk datie piet heet

:D

nee sorry...heb echt geen idee:conf:

"een zwarte man, verkleed als monnik die een kruis met zich mee draagt." vind ik trouwens niet echt precies hoe de klip gaat.. of hij moet echt 4 minuten dat een kruis dragen??;) :)
Smirnoff
Waar heb je die clip gezien dan ?? en waneer...

Zing eens een stukje:stongue: :haha: :stongue: :tongue3 :crazy:
AFTERNATIVE
Ik weet iig wel welke clip je bedoeld, maar de titel zouk ook nie wete , boeiende reply dit
DjSuez
ben je nou nog steeds op zoek naar dat nummer:eyespop: ...volgens mij leef je echt al 4 jaar korter door je dat steeds af te vragen..:D

Ik denk trouwens dat het uit 95 is, want het was tegelijk op Tv met cafe del mar en beachball enzo
SnuggLe
Space Frog - Follow me??

Tenminste...dat is het eerste dat in mij opkomt..

Greetz,
SnuggLe
kreischer2000
wat voor stijl is het nummer?
DjSuez
quote:
Space Frog - Follow me??

dat zou heeel goed kunnen:D ik had nl ook iets in me hoofd van follow en space, maar zeker weten doe k t niet...:nervous:

mastah jc
tisss madonnaaaa ghehehehe

het kan spacefrog niet zijn want daar zitten vocals in en Funk Einsatz zei dat er geen vocals in zaten.... maarja kweet ook niet wat het wel kan zijn :eek:
Menno
Ik denk dat het The Course feat. Candi Stanton - 'You've got the love' is
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement