|
hoe heet dit nummer?
|
View this Thread in Original format
| Funk Einsatz |
Ik ben al een tijd op zoek naar de titel van een nummer. Ik weet eigenlijk alleen nog precies hoe de clip gaat: een zwarte man, verkleed als monnik die een kruis met zich mee draagt.
Volgens mij komt ie uit '96/'97, maar ik weet het niet zeker...
HELP ME!! |
|
|
| Optimus |
als je nou ook verteld hoe dat nr gaat, dan isset makkelijker:D:D:D
Faithless - God is a DJ? |
|
|
| Funk Einsatz |
| Nope tis zeker niet god is a DJ. Er zitten ook geen vocals in voor zover ik het me kan herinneren. Ik heb dat het nummer zelf ook echt een heeeele tijd geleden voor het laatst gehoord, dus ik weet niet precies mee hoe ie gaat, maar ik weet wel dat het een super vette tune is. Kortom degene die weet welk nummer ik bedoel is een held! |
|
|
| John |
ik denk datie piet heet
:D
nee sorry...heb echt geen idee:conf:
"een zwarte man, verkleed als monnik die een kruis met zich mee draagt." vind ik trouwens niet echt precies hoe de klip gaat.. of hij moet echt 4 minuten dat een kruis dragen??;) :) |
|
|
| Smirnoff |
Waar heb je die clip gezien dan ?? en waneer...
Zing eens een stukje:stongue: :haha: :stongue: :tongue3 :crazy: |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Ik weet iig wel welke clip je bedoeld, maar de titel zouk ook nie wete , boeiende reply dit |
|
|
| DjSuez |
ben je nou nog steeds op zoek naar dat nummer:eyespop: ...volgens mij leef je echt al 4 jaar korter door je dat steeds af te vragen..:D
Ik denk trouwens dat het uit 95 is, want het was tegelijk op Tv met cafe del mar en beachball enzo |
|
|
| SnuggLe |
Space Frog - Follow me??
Tenminste...dat is het eerste dat in mij opkomt..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kreischer2000 |
| wat voor stijl is het nummer? |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Space Frog - Follow me?? |
dat zou heeel goed kunnen:D ik had nl ook iets in me hoofd van follow en space, maar zeker weten doe k t niet...:nervous: |
|
|
| mastah jc |
tisss madonnaaaa ghehehehe
het kan spacefrog niet zijn want daar zitten vocals in en Funk Einsatz zei dat er geen vocals in zaten.... maarja kweet ook niet wat het wel kan zijn :eek: |
|
|
| Menno |
| Ik denk dat het The Course feat. Candi Stanton - 'You've got the love' is |
|
|
|
|