|
Hoeveel verdient een dj? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| Ik draai gratis op alle grote evenementen en feesten als Loveparade, Mayday, Streetparade, Goliath, Nature One en Energy :) |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Weet niet of dit waar is, maar reken er maar op dattie minimaal een bedrag met 5 cijfertjes heeft gevangen voor deze set. |
dat zijn er al 7:p :haha: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DjSuez
dat zijn er al 7:p :haha: |
Rofl :D |
|
|
| Dj Lex |
| Heb op kreta 10 minuten met Misja Helsloot staan praten en die zei dat hij daar in een club voor 2 uurtjes draaien 1500 euro gevangen had. |
|
|
| Flippe |
| Laten we het er maar op houden dat de DJ's GENOEG verdienen :) |
|
|
| Stivvekk |
ik heb in de SLAM van december 1999 (beetje oud, jammer maar helaas) de volgende informatie kunnen vinden:
- Michel de Hey, MTC millenium party bij Ted Langenbach (voor de kenners uit Rotterdam); Rond de tienduizend gulden (en dat dus voor slechts één van de feesten waar hij die avond ging draaien).
- Tiësto zou volgens het blad 4 ton (gulden) voor een set in Engeland geboden zijn.
Dat Carl Cox voor dancevalley 2001 200.000 gulden heeft gekregen werd idd op TMF gezegd. Masters @ Work (2 personen voor de not-knowers) hebben een tijdje terug 80.000 gekregen voor een set van 2 uur (als ik me niet vergis) tijdens een Chesterfield labelland (omdat het dus gesponserd werd door Chesterfield bleef de prijs van een kaartje rond de 25 gulden gelukkig voor de bezoekers).
Ik heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat de djs die tijdens sensation in de VIP ruimte moesten optreden zo rond de 750 gulden per uur kregen.
Als iemand nog meer weet, meld het svp (kunne we lekker wegdromen ;)) |
|
|
| -=Freezel=- |
Tiesto is 1 miljoen gulden geboden om op te treden in Engeland tijdens de Millenniumwisseling. Dit heeft hij zelf ook gezegd tijdens Dance Department in die tijd! Maar hij gaf er de voorkeur aan om in Nederland te draaien!
Damn, 1 miljoen! :eek: |
|
|
| DjSuez |
| ik krijg straks 45 euro vor een nacht draaien:eyes: :crazy: :eyespop: :tongue2 :haha: :happy2: |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by DjSuez
ik krijg straks 45 euro vor een nacht draaien:eyes: :crazy: :eyespop: :tongue2 :haha: :happy2: |
Je moet toch ergens beginnen? Zelf kreeg ik in het begin alleen gratis drank! Kan ook leuk zijn. :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| kheb wel es gehoord dat marco V 12.500 gulden (reken zelf maar uit hoeveel euros) rekent voor een remix. wat daar van waar is moej nie aan mij vragen |
|
|
| -TAIS- |
| Cor Fijneman vroeg pakweg een half jaar geleden 5000 pieken voor een RMX (ook uit betrouwbare bron) |
|
|
| TranceFool |
| als dat van het remixen waar is vinnik dat niet eens zo heel erg duur als je het vergelijkt met draaien, of krijgt de remixer ook geld als de platen hiervan verkocht worden? |
|
|
|
|