|
Hoeveel verdient een dj? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -=Freezel=- |
| Hoeveel zou Junkie XL hebben gekregen voor zijn remix van Elvis Presley? |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Hoeveel zou Junkie XL hebben gekregen voor zijn remix van Elvis Presley? |
VEEL. Als je bedenkt dat ie in Engeland en in de meeste Europese landen op 1 staat. Volgens mij ook in Amerika, en dan loop je helemaal binnen. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Hoeveel zou Junkie XL hebben gekregen voor zijn remix van Elvis Presley? |
in een interview las ik dat ie niet veel krijgt alles gaat naar de erfgenamen van elvis the pelvis |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by basvh
in een interview las ik dat ie niet veel krijgt alles gaat naar de erfgenamen van elvis the pelvis |
idd, junkie was ook tot nu toe de enige die toestemming kreeg om een remix te maken van de kings zijn nummers.. het moet dus ook al als een eer gezien worden..
en die nabestaanden die krijgen al het geld dat word binnengehaald door de verkoopcijfers, junkie kreeg alleen een standaard bedrag voor zijn remix (en dat zal wel rond de 5000 liggen ofzo).. |
|
|
| murcert |
| me broertje had een keer geinformeerd voor een schoolfeest naar Gielen, die is voor twee uur rond de 1700 euro..... |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by basvh
in een interview las ik dat ie niet veel krijgt alles gaat naar de erfgenamen van elvis the pelvis |
klopt, hij krijgt alleen inkomsten voor bv een optreden bij top of the pops en dat soort dingen |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Je moet toch ergens beginnen? Zelf kreeg ik in het begin alleen gratis drank! Kan ook leuk zijn. :D |
Dan draai je zeker net als jean ;) hehehehe:crazy: :crazy: :toothless |
|
|
| -=Freezel=- |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Dan draai je zeker net als jean ;) hehehehe:crazy: :crazy: :toothless |
Gelukkig niet, op een gegeven moment wil je toch een beetje voldoening, dus vraag je een kleine vergoeding.
Wel een leuke nick heb je op op een post van mij te reageren met gratis drank en vooral als het met Jean te maken heeft die ALTIJD aan de Smirnoff zit volgends mij :D :D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Je moet toch ergens beginnen? Zelf kreeg ik in het begin alleen gratis drank! Kan ook leuk zijn |
dat is ook zo..maar gelijk 2 ton voor een uurtje draaien zou natuurlijk ook niet verkeerd zijn...:D |
|
|
| joesterizor |
| wat vinden jullie een mooi bedrag voor een dj die nog niet zo lang draait?? 100 gulden voor 1 avond ofzo?? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by joesterizor
wat vinden jullie een mooi bedrag voor een dj die nog niet zo lang draait?? 100 gulden voor 1 avond ofzo?? |
50 euro kan je best wel vragen hor :) |
|
|
| DJ_Siesta |
| ik deed vroeger gratis, om me te bewijzen, nu vang ik per keer 100€ voor 3 uurtjes |
|
|
|
|