return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
vakantie groeten uit frankrijk
View this Thread in Original format
Dj Alpha
hee luitjes ik ben weer lekker op vakantie het is hier egt vet warm, elke dag lekker weer ik vermaak me wel :)

ik ga geen lang verhaal typen dit is een klote toetsenbord en het kost duur ;)

de 30e ben ik ong weer trug

LaTerZz Alpha
Optimus
nerd:p
Kamaya
quote:
Originally posted by Optimus
nerd:p



lol ghehe........:D
Flippe
JE gaat als je op vakantie bent toch niet op het TAforum poste :whip:

hehe, naja je moet maar zelf doen waar je zin in hebt:disbelief
Dj Alpha
ik was weer van plan meer te gaan posten maar dit is dan maar mn laatste post als hier nix gewaardeerd kan worden (denk je ook es aardig te doen)

mzzl
TranceFool
quote:
Originally posted by Flippe
JE gaat als je op vakantie bent toch niet op het TAforum poste :whip:

hehe, naja je moet maar zelf doen waar je zin in hebt:disbelief

nou, ik had ook ff gepost hor toen ik in lloret zat, dr is zelfs een hele thread voor :)
Optimus
Hey CyberJunk, ben je al in NL?:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Alpha
ik was weer van plan meer te gaan posten maar dit is dan maar mn laatste post als hier nix gewaardeerd kan worden (denk je ook es aardig te doen)

mzzl


HE! Niet weggaan man! Je wordt wel gewaardeerd.....Sommige losers kunnen het maybe niet waarderen... i dont know! Hierblijven sl3t!

Greetz,
SnuggLe
DJ_Siesta
hey man

lekker bruin worden daar, kben net trug, echt relaxt beetje uitrusten enzo

naja nog prettige vakantie, ene we moeten nog ff praten over addiction


greetz
Optimus
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
hey man

lekker bruin worden daar, kben net trug, echt relaxt beetje uitrusten enzo

naja nog prettige vakantie, ene we moeten nog ff praten over addiction


greetz


je mag t ook tegen mij zeggen:)

DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Optimus


je mag t ook tegen mij zeggen:)
'


oke :) ik PM je
New Wave
quote:
Originally posted by Flippe
JE gaat als je op vakantie bent toch niet op het TAforum poste :whip:

hehe, naja je moet maar zelf doen waar je zin in hebt:disbelief


man man man man.....je bent wel weer de mega sukkel met deze post.....kan jij niet voor eeuwig op vakantie?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement