|
vakantie groeten uit frankrijk
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
hee luitjes ik ben weer lekker op vakantie het is hier egt vet warm, elke dag lekker weer ik vermaak me wel :)
ik ga geen lang verhaal typen dit is een klote toetsenbord en het kost duur ;)
de 30e ben ik ong weer trug
LaTerZz Alpha |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by Optimus
nerd:p |
lol ghehe........:D |
|
|
| Flippe |
JE gaat als je op vakantie bent toch niet op het TAforum poste :whip:
hehe, naja je moet maar zelf doen waar je zin in hebt:disbelief |
|
|
| Dj Alpha |
ik was weer van plan meer te gaan posten maar dit is dan maar mn laatste post als hier nix gewaardeerd kan worden (denk je ook es aardig te doen)
mzzl |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Flippe
JE gaat als je op vakantie bent toch niet op het TAforum poste :whip:
hehe, naja je moet maar zelf doen waar je zin in hebt:disbelief |
nou, ik had ook ff gepost hor toen ik in lloret zat, dr is zelfs een hele thread voor :) |
|
|
| Optimus |
| Hey CyberJunk, ben je al in NL?:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
ik was weer van plan meer te gaan posten maar dit is dan maar mn laatste post als hier nix gewaardeerd kan worden (denk je ook es aardig te doen)
mzzl |
HE! Niet weggaan man! Je wordt wel gewaardeerd.....Sommige losers kunnen het maybe niet waarderen... i dont know! Hierblijven sl3t!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| DJ_Siesta |
hey man
lekker bruin worden daar, kben net trug, echt relaxt beetje uitrusten enzo
naja nog prettige vakantie, ene we moeten nog ff praten over addiction
greetz |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hey man
lekker bruin worden daar, kben net trug, echt relaxt beetje uitrusten enzo
naja nog prettige vakantie, ene we moeten nog ff praten over addiction
greetz |
je mag t ook tegen mij zeggen:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Optimus
je mag t ook tegen mij zeggen:) | '
oke :) ik PM je |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Flippe
JE gaat als je op vakantie bent toch niet op het TAforum poste :whip:
hehe, naja je moet maar zelf doen waar je zin in hebt:disbelief |
man man man man.....je bent wel weer de mega sukkel met deze post.....kan jij niet voor eeuwig op vakantie? |
|
|
|
|