return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Ik ben EINDELIJK unbanned!!!!
View this Thread in Original format
Bellie
Tering wat een gedoe zeg.Paar weekies geleden wilde ik effe replien op een topic en kwam er ineens achter dat ik niet meer mocht.Ik de hele tijd proberen en proberen.Begon zelfs te denken dat ik nou achtelijk was of niet.Wist echt 100% zeker dat ik mn password goed had.Ik mailtje sturen naar Swamper,kreeg ik mailtje terug van hem dat ik gebanned ben omdat ene alienfactory mij gehacked heeft. De tering dacht ik toen.Heb ik dat weer :(.Na vele mailtjes en hulp van glanis kan ik eindelijk weer posten. Vuile teringlijer.Ik weet nog niet hoe maar ik ga hem zeker vet rellen binnenkort.......

Ik zou dit dus hebben gepost..Nou ECHT NIET dat ik het was.

www.tranceaddict.com/test/bellie.jpg

GREETZ!!
Miss Proximus
YEEEEEEEEEEEEEEEY :)


Maar ik hou mijn twijfels of het werkelijk Alienfactory wás!!

Toch blij dat je weer terug bent dushi XXXXXXXXXXXXXXXX
Cosmic Guy
Wat jij zegt had ik ook een tijd geleden (november). Ik had me gerigistreerd en een maand later kon ik nie tmeer inloggen, terwijl ik zeker weet dat mn password goed was. Toen tijdje niets gedaan en toen in januari opnieuwe geregistreerd en dat gaat nog goed.

Welkom terug iig!
Optimus
hehehe, zullen we ff een relthread op de chill out openen?:D:D:D
Optimus
quote:
Originally posted by Bellie
De tering dacht ik toen.Heb ik dat weer :(.Na vele mailtjes en hulp van glanis kan ik eindelijk weer posten. Vuile teringlijer.Ik weet nog niet hoe maar ik ga hem zeker vet rellen binnenkort.......



Wat heeft Glanis gedaan dan dattie je hielp?:)

ik zal Alienfactory wel ff een pm sturen:p
Bellie
Ja echt wazige man...
Ennuh hij wilde eerst glanis spreken ofzo voordat ie me geloofde.Vraag ik net aan glanis wat ie vroeg,schijnt ie gewoon andere dingen te hebben gevraagd.ging geeneens over mn ban.rare gast :)

GREETZ!!
-TAIS-
Haha, ik dacht al, waar is die BeLLiE de laatste tijd :p Lamme streek om iemand een beetje te hacken voor een TA accountje...

Trouwens, liep jij nou ook op Extrema rond ofnie? Volgens mij liep jij samen met een meisje richting VIP toen het zo onwijs aan het regenen was, ik stond toen te schuilen bij de hamburgertent en twas daar wel gezellig, dus ik had weinig zin door de regen naar je toe te lopen :D
Cold
.....uhhh Oeloe alles goed?:stongue: :p
hehe
Bellie
LoL....tering piz.
sinds wanneer kom jij weer hier.hahahaha

GREETZ!!
Flippe
WElcome terug Bellie :)

tijs08
Yes! nice to see you back Bellie!!

Hoe staat het er eigenlijk voor met je gigs?? want jij bent hier natuurlijk HET grote dj talent (techno natuurlijk) :D :D
!_PeTrUs_!
Ik snapte er ook al geen hol van en Swamper eigenlijk ook nie echt. Maar goed dat je er weer op kan.


BTW, zit je op die DC hub en had je je comp aanstaan tijdens je vakantie in tenerife? Zal wel niet hè?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement