|
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| zelden zo'n spelleiding gezien ... pure schande gewoon :whip: :whip: |
|
|
| Gladius |
van die penalty op akpala was niets aan. zoals verbist zei: schouder tegen schouder, en hij laat zich volgens mij gewoon vallen.
die offsides daarentegen, tja, dat zijn inderdaad zware fouten |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
van die penalty op akpala was niets aan. zoals verbist zei: schouder tegen schouder, en hij laat zich volgens mij gewoon vallen.
die offsides daarentegen, tja, dat zijn inderdaad zware fouten |
als die fase van Blondel penalty is, dan die van Akpala zeker. naast de penaltyfase van Mechelen die sowieso twijfelachtig is, is bovendien ook de eerste goal zéér discutabel. Een zogezegde fout van VDH lag aan de basis van de corner waarop de goal valt en waarbij mogelijk zelfs hands wordt gemaakt.
De andere penaltyfases voor Brugge hebben ze op studio 1 niet eens laten zien trouwens. Brugge had wel drie penalties kunnen krijgen, maar natuurlijk laten ze op de vrt, zoals wel zo vaak, maar de helft van de discutabele fases ter sprake komen. Ze laten het zelfs nog zo uitschijnen dat Mechelen verdiend op 0-2 kwam en een goede eerste helft speelde. Ze waren geen haar beter dan Brugge, niet in de eerste helft en al helemaal niet in de tweede.
PUUR amateurisme is het daar gewoonweg op de vrt redactie. De enige persoon die bekwaam is in het Belgische sportlandschap is eigenlijk Peter Vandenbempt; nuchter en neutraal in zijn commentaar hoewel het een Anderlecht supporter is. 90% van de overige redactieleden zijn gewoonweg mislukte journalisten die hun loopbaan proberen te redden door in de sport te gaan; Raes en Joos op kop. Joos is met zijn commentaren over tackles, fairplay en erehaagjes gewoonweg een karikatuur aan het worden. Belachelijk voor iemand die zelfs niet eens het woord fairplay kent wanneer hij zelf op een voetbalveld stapt(e). |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Joos is met zijn commentaren over tackles, fairplay en erehaagjes gewoonweg een karikatuur aan het worden. Belachelijk voor iemand die zelfs niet eens het woord fairplay kent wanneer hij zelf op een voetbalveld stapt(e). |
dat moet ge mij toch eens uitleggen hoor, ik vind Joos veruit de beste commentator in België. Altijd het juiste enthousiasme (zr belangrijk voor mij), en hij ziet vaak dingen die de anderen niet zien, nét omdat hij zelf voetbalt. Dat van die fairplay heeft mij nooit echt gestoord.. ? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Gladius
van die penalty op akpala was niets aan. zoals verbist zei: schouder tegen schouder, en hij laat zich volgens mij gewoon vallen.
die offsides daarentegen, tja, dat zijn inderdaad zware fouten |
dat was toch een zuivere penalty mijn gedacht. Iedereen is het erover eens, zijn benen worden gewoon vanachter em weggeschoffeld.
En inderdaad, die zware strafschopfout op Hoefkens zat niet eens in de samenvatting, echt flagrant.
Over Joos.. jah, in het begin was ik toch iets positiever over hem. Komt inderdaad soms raar uit de hoek. Maar heeft ontegensprekelijk wel veel verstand van voetbal. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
dat moet ge mij toch eens uitleggen hoor, ik vind Joos veruit de beste commentator in België. Altijd het juiste enthousiasme (zr belangrijk voor mij), en hij ziet vaak dingen die de anderen niet zien, nét omdat hij zelf voetbalt. Dat van die fairplay heeft mij nooit echt gestoord.. ? |
Joos kent zelf niet het woord flairplay als hij het veld opstapt en is een enorme mekkeraar. Zoiets wilt zich dan profileren als iemand die fairplay hoog in het vaandel draagt. Vrij hypocriet!
Als commentator vind ik hem nog iets of wat meevallen, maar vooral als journalist / moderator in Studio 1 op maandag is hij samen met Raes volledig incompetent. Dat programma is amateurisme ten top en puur weggegooid belastingsgeld. Daarnaast pretendeerd hij ook nog dat zijn mening de énige waarheid is. Hij is eigenlijk vooral goed wat betreft spelers ophemelen en hypes creeeren. Verder stoort het mij tegenwoordig dat sportjournalisten in het algemeen van iedere tackle een rode kaart willen maken. Als ze zo verder gaan is dit zelfs nadelig voor het Belgisch voetbal op internationaal vlak. |
|
|
| MikeVee |
Go Germany !!!
 |
|
|
| Config |
| Kheb juist 5 euro gewonnen ;p |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
Kheb juist 5 euro gewonnen ;p |
? |
|
|
| Jasperovitsj |
| En 20€ als de Progrez nu ook nog komt mekkeren? |
|
|
| MikeVee |
| oh, in zijn mail met de vraag om hier te posten had config er wel niet bijgeschreven dat het om geld ging. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| C'mon Germany !!!!!! :cool: |
|
|
|
|