|
Voetbalseizoen 2010 - 2011 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
als ze vanavond verliezen wordt het weer hetzelfde liedje als in de vorige compagnes: "mathematisch is alles nog mogelijk" ... om uiteindelijk op grote afstand van de concurrenten te eindigen. |
True maar we mogen toch een beetje hopen toch? Op zijn minst tot 20u30 vanavond. |
|
|
| Bl@ckOut |
Ik vond Fellaini inderdaad een goede wedstrijd spelen tegen Kazachstan, veel beter dan tegen Turkije waarbij 't ni eens opviel da hij op't veld stond. Persoonlijk vind ik ook dat het duo Vossen - Ogunjimi nog mag starten, omdat Lukaku niet meteen de beste keuze is. Je zag dat ook al tegen Turkije, in België wordt 'm momenteel beschouwd als één van de betere spitsen, maar tegen Turkije heeft 'm gene bal geraakt. Das natuurlijk nog een ander niveau...
De match tegen Kazachstan moest absoluut gewonnen worden en dat hebben ze ook gedaan, maar het had anders kunnen uitdraaien. Toch heb ik een pak goede dingen gezien. Uiteindelijk hebben ze tegen Duitsland ook goed gespeeld en zijn ze maar nipt verloren tegen Turkije. Ik heb dus toch wel een beetje hoop (misschien tegen beter weten in). We zullen zien wat de match vanavond brengt maar wat mij betreft moeten ze tegen de "kleinere" ploegen gewoon het max van de punten halen. Tegen Duitsland en Turkije moeten ze de punten niet gaan pakken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
als ze vanavond verliezen wordt het weer hetzelfde liedje als in de vorige compagnes: "mathematisch is alles nog mogelijk" ... om uiteindelijk op grote afstand van de concurrenten te eindigen. |
Jullie zijn echt zoals Progrez en dit forum.
Ik zie de Duivels vandaag wel een goede beurt maken. Ze nemen de goeie spirit vanuit Astana mee, Leekens heeft met zijn onverwachte opstellingen (Hazard en Vertonghen op de bank zetten) ervoor gezorgd dat iedereen scherp staat en wil knokken voor zijn plaats, het weer, veld en thuispubliek zijn in het voordeel, en dan is er nog Jelle Vossen. En Oostenrijk heeft nu ook nog niet bepaald een bijzonder indrukwekkend parcours afgelegd tot nu toe.
Ik zou Lukaku ook wel laten starten. Dat hij maar een uur goed weegt op de verdediging, waarna een vlugge en slimme Ogunjimi of Hazard in kan komen om het af te maken. Ik supporter alvast :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| En kijk, daar verliezen de Turken in Azerbeidjan. Das een meevaller van formaat. |
|
|
| MikeVee |
| Niet echt, hierdoor zal op het einde ook Azerbeidjan meer punten hebben dan de rode duivels :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jullie zijn echt zoals Progrez en dit forum. |
de duivels mogen altijd mijn ongelijk bewijzen :). Ik ben in ieder geval eerder sceptisch ingesteld. Lijkt me ook logisch; op basis van de laatste jaren kan ik niet veel vertrouwen meer hebben in deze selectie. Dit zou de beste generatie ooit moeten zijn ... maar ze zetten wel de slechtste prestaties neer voor België
| quote: | Ik zie de Duivels vandaag wel een goede beurt maken. Ze nemen de goeie spirit vanuit Astana mee, Leekens heeft met zijn onverwachte opstellingen (Hazard en Vertonghen op de bank zetten) ervoor gezorgd dat iedereen scherp staat en wil knokken voor zijn plaats, het weer, veld en thuispubliek zijn in het voordeel, en dan is er nog Jelle Vossen. En Oostenrijk heeft nu ook nog niet bepaald een bijzonder indrukwekkend parcours afgelegd tot nu toe.
Ik zou Lukaku ook wel laten starten. Dat hij maar een uur goed weegt op de verdediging, waarna een vlugge en slimme Ogunjimi of Hazard in kan komen om het af te maken. Ik supporter alvast :) |
hmmm ... Lukaku laten starten ... een spits die al een half jaar uit vorm is? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zotte match :crazy: :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| het verschil: efficientie en de keeper |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vooral de keeper :whip: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zelden zo'n triomfantelijk monkellachje gezien als dat van Leekens bij de 2de goal van Lukaku. In your face Dickie! :D |
|
|
| Real |
Geniaal duwke. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Schouder tegen schouder, niks aan :o |
|
|
|
|