return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Basicbeats Presents; [Blackhole Special] Dj Cor Fijneman Live @ Basicbeats.net
View this Thread in Original format
DjRV
Jajajajajajaja

Vanavond van 22:00 is Dj Cor Fijneman (itwt 5 en 6) te beluisteren at www.basicbeats.net .
Natuurlijk krijgen jullie ook weer de kans om met hem te chatten.

Be There!!!
SnuggLe
I'm there.. .die Dazzle set was ook vet.
Komtie nu wel optijd? :)
TimeportE
mmm interessant!!

als ik het nie vergeet terwijl ik aan het counterstriken ben zal ik zeker intunen.. eff kijken of we eent tracklist kunnen produceren zonder hulp van cor! :)
TranceFool
zozo das zeer netjes :)
jadjong
Jullie hadden vorig jaar toch Trance Energy live uitgezonden?
Hoe was dat geregeld?
TimeportE
ik tune in! :)
Optimus
luister al een dikke kwartier... klinkt lekker tot nu toe!:)
Smirnoff
klinkt lekker.....!!!!

wordt hij ook nog gereleased ??
of nog een keer uitgezonden ?


Goed bezig basicbeats !!!!
Optimus
damn, ik vind t echt echt echt echt echt lekkerrrrrr!!!!
TimeportE
ik luisterde vanaf het begin en ik was echt onder de indruk, goed mixen en lekkere plaatjes en daarbij nog een hele goede opbouw!!
en Rv gooide naar cor meteen ook de beuk derin met universal nation (hier werd snuggle gekicked omdat hij nogal "enthousiast" was :D:D) en carrera 2

*edit ik wist maar 5 Id's nie.. best redelijk nog! :D

SnuggLe
quote:
Originally posted by TimeportE
en Rv gooide naar cor meteen ook de beuk derin met universal nation (hier werd snuggle gekicked omdat hij nogal "enthousiast" was :D:D) en carrera 2



Hahaha, ja idd, iets met Caps Lock toen ik WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT zei :)
Was idd een lekker setje, dat wat ik gehoord heb. Ik was eerst filmpie kijken waardoor ik Corretje helemaal vergeten was :(

Enneh..Optimus, nie zo sjansen met Wackyjacky :p j/k

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by jadjong
Jullie hadden vorig jaar toch Trance Energy live uitgezonden?
Hoe was dat geregeld?


Ze zenden alle grote feesten uit op BB.

En hoe ze dan doen? Gewoon de radio doorsluisen naar de comp.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement