|
Basicbeats Presents; [Blackhole Special] Dj Cor Fijneman Live @ Basicbeats.net
|
View this Thread in Original format
| DjRV |
Jajajajajajaja
Vanavond van 22:00 is Dj Cor Fijneman (itwt 5 en 6) te beluisteren at www.basicbeats.net .
Natuurlijk krijgen jullie ook weer de kans om met hem te chatten.
Be There!!! |
|
|
| SnuggLe |
I'm there.. .die Dazzle set was ook vet.
Komtie nu wel optijd? :) |
|
|
| TimeportE |
mmm interessant!!
als ik het nie vergeet terwijl ik aan het counterstriken ben zal ik zeker intunen.. eff kijken of we eent tracklist kunnen produceren zonder hulp van cor! :) |
|
|
| TranceFool |
| zozo das zeer netjes :) |
|
|
| jadjong |
Jullie hadden vorig jaar toch Trance Energy live uitgezonden?
Hoe was dat geregeld? |
|
|
| Optimus |
| luister al een dikke kwartier... klinkt lekker tot nu toe!:) |
|
|
| Smirnoff |
klinkt lekker.....!!!!
wordt hij ook nog gereleased ??
of nog een keer uitgezonden ?
Goed bezig basicbeats !!!! |
|
|
| Optimus |
| damn, ik vind t echt echt echt echt echt lekkerrrrrr!!!! |
|
|
| TimeportE |
ik luisterde vanaf het begin en ik was echt onder de indruk, goed mixen en lekkere plaatjes en daarbij nog een hele goede opbouw!!
en Rv gooide naar cor meteen ook de beuk derin met universal nation (hier werd snuggle gekicked omdat hij nogal "enthousiast" was :D:D) en carrera 2
*edit ik wist maar 5 Id's nie.. best redelijk nog! :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TimeportE
en Rv gooide naar cor meteen ook de beuk derin met universal nation (hier werd snuggle gekicked omdat hij nogal "enthousiast" was :D:D) en carrera 2
|
Hahaha, ja idd, iets met Caps Lock toen ik WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT zei :)
Was idd een lekker setje, dat wat ik gehoord heb. Ik was eerst filmpie kijken waardoor ik Corretje helemaal vergeten was :(
Enneh..Optimus, nie zo sjansen met Wackyjacky :p j/k
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by jadjong
Jullie hadden vorig jaar toch Trance Energy live uitgezonden?
Hoe was dat geregeld? |
Ze zenden alle grote feesten uit op BB.
En hoe ze dan doen? Gewoon de radio doorsluisen naar de comp. |
|
|
|
|