|
speel een spelletje
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
fftjes een niet trance thread..
Wie van de Ta'ers speelt nog wel eens een pc/nintendo/pleestation/etc game? Ik heb er zelf weinig tijd meer voor, maar nou in de vakantie wil ik nog wel eens een klassiekertje erbij pakken, zoals:
Fifa 98 (nog steeds de leukste vind ik)
Command&Conquer
Red Alert
Commandos
Need for Speed 3
Op de nintendo 64 uiteraard James Bond, Mario Kart en Perfect dark..
Eens kijken of trance gelinkt kan worden aan een bepaald gamegenre:p
(en wie heeft er nog goedkoop een N64 te koop :D ) |
|
|
| serialkillah |
ik speel nogal veel op me psx en dan vooral resident evil/final fantasy.
en af en toe pak ik me oude vertrouwde gameboy original nog eens te voorschijn om mario of tetris te spelen:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Heb zelf PS 2 en pc natuurlijk, op dit moment speel ik voornamelijk Final Fantasy X op PS2 |
|
|
| TimeportE |
ik ben helemaal nintendo fan (vooral zelda en link ruleennnnn!! :D)
maar sinds mijn gameboy door mijn broer is meegenomen naar enschede en brussel en de nintendo (8-bit, nog steeds de beste uit de hele reeks) van hem waren staat hier nie meer zo veel thuis! :(
dus ga ik maar weer eens counterstriken!! masterlijk.. |
|
|
| Punt |
| Ik heb vorige week de Super NES maar weer eens uit de kast gehaald. Speel graag Super Mario Kart. Wat blijft dat toch een leuk spel. Ook Super Mario World en Donkey Kong blijven toppertjes. :D :D :D |
|
|
| Smirnoff |
| ik doe aan hartenjagen :toothless :toothless |
|
|
| aphex |
| Counter-Strike op de PC, gewoon DE game :) |
|
|
| TranceFool |
Ik speel op de PC nog erg vaak Unreal Tournament, instagib dan. over het internet :)
Ik kan ook nie wachten tot deel 2 :) |
|
|
| Sandman |
Soldier of Fortune 2
&
Grand Theft Auto 3
daarnaast komt mijn nieuwe verslaving der ook al aan.... WARCRAFT 3 (krijg ik binnekort)
Eigenlijk zou der een spel moeten zijn waarin al de 3 genres verwerkt zouden moeten zijn.....das pas gaaf dan
Sandman |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by aphex
Counter-Strike op de PC, gewoon DE game :) |
welke servers speel je aphex?.. als je ooit iemand die SkyWalker/Mad-Eye/hoeruuhhh of lol heet tegen komt.. gewoon eff hallo zeggen :D
ik speel bijna altijd op gamepoint! :) |
|
|
| mastah jc |
| naja in me vakantie hebk tijd genoeeg om lekker op de n64 bond te gaan spelen :D en khuur soms ook nog wel spellen.... verder mission impossible ook wel lachen alleen al uitgespeeld... en natuurlijk op de pc GTA enne ehh age of empiers via internet netwerk met vrienden :) |
|
|
| maanus |
Sluit me bij Aphex aan. CS is DE game.
SOF of Castle Wolfenstein ook erg lachen. |
|
|
|
|