|
Raad de film aan de hand van de screenshot v2.0 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| allemaal van die saaie films, bah :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| 'T kan niet altijd Twilight zijn hé. |
|
|
| Kaidreas |
| het is the abyss! FCB is juist |
|
|
| FCB_Fanatic |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik denk dat het City Of God is! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Xilver
Cidade de Deus |
correct!
Real - 2 ptn
Jasperovitsj - 2 ptn
FCB_Fanatic - 2 ptn
Xilver - 2 ptn
BZRK - 1 punt
Config - 1 punt
CygnusX - 1 punt
lievez - 1 punt
Push2005 - 1 punt
Kaidreas - 1 punt |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
Finding Nemo. |
da was nog eens een goeie film <3 |
|
|
| Xilver |
 |
|
|
|
|