|
Raad de film aan de hand van de screenshot v2.0 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Kaidreas |
| ej quiter zet er dan ne nieuwe op e |
|
|
| Giesber |
Allee dan:
 |
|
|
| Giesber |
2e screen:
 |
|
|
| Giesber |
Dat is em.
Real - 2 ptn
Jasperovitsj - 2 ptn
FCB_Fanatic - 2 ptn
Xilver - 2 ptn
BZRK - 1 punt
Config - 1 punt
CygnusX - 1 punt
lievez - 1 punt
Push2005 - 1 punt
Kaidreas - 1 punt
MikeVee - 1 punt |
|
|
| MikeVee |
 |
|
|
| MikeVee |
Blijkbaar geen liefhebbers van Britse horrorfilms?
Dit was de oplossing:

Dit weekend zal ik een screenshot van een andere film posten. |
|
|
| MikeVee |
 |
|
|
| MikeVee |
Als het geen mega hollywood productie is, kent niemand het.

Dat iemand anders dan maar iets post. |
|
|
| CygnusX |
Is 13Hrs de moeite? Heb die vorige week op een torrensite zien staan.
Niet zo snel opgeven, post maar een nieuwe :p |
|
|
| Xilver |
| mor houd aaje franstalige roemmel bij :p |
|
|
|
|