|
אחיות קטנות (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני אוהב את הילדות בנות 13 עם החבר בן ה 13 שהם מתרגשים והיא מרטיבה מלהחזיק ידיים
טוב דיי, פדופיל אני לא
קיצר,
אורן צודק, למרות שאני שונא את איך שהוא מתנהג לטל
אני מבקש ממנה הכל והיא עושה אותו בשמחה
אורן צועק עליה והיא סתם מתעצבנת, אבל בכל זאת עושה
קיצר, ילדה מאמי
לא יודע לי יש שני אחים גדולים שאני לא מתווכח עם שניהם
אחרת יכאב
חחח |
|
|
| Djsamorai |
וואיי איך אני שמח שעברתי את הבעיה הזו ..
היה לנו פעם מחשב אחד .
אז היו מלא ריבים ..
עכשיו יש שתי מחשבים ואחד שלי פרטי אף אחד לא נוגע בו .. |
|
|
| oDrori |
אין לי אחיות
(אין דאגות) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by oDrori
אין לי אחיות
(אין דאגות) |
יש אחות
( לא נישאר רעב לרגע...) |
|
|
| itamarsan |
| לא נורא אורן אני מקווה שתסתדר איתה ויהיה טובבב מה לעשות שמעע צריך לחיות עם זההה!!!!!!!!!!1:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
לא נורא אורן אני מקווה שתסתדר איתה ויהיה טובבב מה לעשות שמעע צריך לחיות עם זההה!!!!!!!!!!1:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
חחחחחחחחח
מה שאני באמת צריך כרגע זה מחשב חדש.
פרטי משלי שיהיה במרטף יחד עם כל הציוד...........
וככה אני אבלה המון זמן במרתף....... אני אשים עם הזמן מזגן שקט, קירות גבס, דלת אוטמת קול (לא חמצן... חחחחח) ועוד דברים שעוד לא חשבתי עליהם.......
או שהם יקרים מדי...... חחחחחחחחח
אבל עד אז יהיו המריבות האלה........
לפחות התחלתי לחסוך כסף...... יהיה לי בקרוב 2000 שקל........ |
|
|
| Scorchio |
למזלי יש לי מחשב פצצה בבית ואח שלי בקושי נוגע בו ואחותי יש לה בעבודה
אבל אם אני ואחי מתחילים לריב על המחשב
צריך להכניס בינינו קיר כדי שנפסיק
פעם הלכנו את המכות של החיים בגלל המחשב ואני ניפצתי את המסך על הריצפה
חחחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
אני רואה שחזרת צח... :D
איך היה?
אח שלך כלי אני כל הזמן רואה אותו בחדר כושר
ועוד שאלה... מי זיין את מי במכות? |
|
|
| Scorchio |
היה בנזונה
פשוט אחלה טיול
ובקשר לאחי
כמה שאתה רואה אותו בן 26 אני מזיין אותו
אבל אל תדבר איתו על זה למה הוא מתעצבן
:) |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
כל האחיות שלכם משוגעות, מזה מחשבים..... אחותי לא נוגעת בשום דבר
אלקטרוני כמעט חוץ מלשמוע בריטני ספירס
אבל היא מרביצה חזק מאוד
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
לי יש אח בן 20 עכשיו
איזה מכות היינו הולכים
הקטע הוא שעכשיו שזה הפסיק... אם הוא מתחיל איתי חבל לו על החיים |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לי יש אח בן 20 עכשיו
איזה מכות היינו הולכים
הקטע הוא שעכשיו שזה הפסיק... אם הוא מתחיל איתי חבל לו על החיים |
בן כמה אתה תזכיר? |
|
|
|
|