return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
אחיות קטנות (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אני אוהב את הילדות בנות 13 עם החבר בן ה 13 שהם מתרגשים והיא מרטיבה מלהחזיק ידיים

טוב דיי, פדופיל אני לא

קיצר,

אורן צודק, למרות שאני שונא את איך שהוא מתנהג לטל

אני מבקש ממנה הכל והיא עושה אותו בשמחה

אורן צועק עליה והיא סתם מתעצבנת, אבל בכל זאת עושה


קיצר, ילדה מאמי

לא יודע לי יש שני אחים גדולים שאני לא מתווכח עם שניהם

אחרת יכאב

חחח
Djsamorai
וואיי איך אני שמח שעברתי את הבעיה הזו ..

היה לנו פעם מחשב אחד .
אז היו מלא ריבים ..
עכשיו יש שתי מחשבים ואחד שלי פרטי אף אחד לא נוגע בו ..
oDrori
אין לי אחיות
(אין דאגות)
NaOren
quote:
Originally posted by oDrori
אין לי אחיות
(אין דאגות)



יש אחות
( לא נישאר רעב לרגע...)
itamarsan
לא נורא אורן אני מקווה שתסתדר איתה ויהיה טובבב מה לעשות שמעע צריך לחיות עם זההה!!!!!!!!!!1:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by itamarsan
לא נורא אורן אני מקווה שתסתדר איתה ויהיה טובבב מה לעשות שמעע צריך לחיות עם זההה!!!!!!!!!!1:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


חחחחחחחחח
מה שאני באמת צריך כרגע זה מחשב חדש.
פרטי משלי שיהיה במרטף יחד עם כל הציוד...........
וככה אני אבלה המון זמן במרתף....... אני אשים עם הזמן מזגן שקט, קירות גבס, דלת אוטמת קול (לא חמצן... חחחחח) ועוד דברים שעוד לא חשבתי עליהם.......
או שהם יקרים מדי...... חחחחחחחחח
אבל עד אז יהיו המריבות האלה........
לפחות התחלתי לחסוך כסף...... יהיה לי בקרוב 2000 שקל........
Scorchio
למזלי יש לי מחשב פצצה בבית ואח שלי בקושי נוגע בו ואחותי יש לה בעבודה
אבל אם אני ואחי מתחילים לריב על המחשב
צריך להכניס בינינו קיר כדי שנפסיק
פעם הלכנו את המכות של החיים בגלל המחשב ואני ניפצתי את המסך על הריצפה
חחחחחחחחחחח
Hell_Copter
אני רואה שחזרת צח... :D
איך היה?

אח שלך כלי אני כל הזמן רואה אותו בחדר כושר
ועוד שאלה... מי זיין את מי במכות?
Scorchio
היה בנזונה
פשוט אחלה טיול

ובקשר לאחי
כמה שאתה רואה אותו בן 26 אני מזיין אותו
אבל אל תדבר איתו על זה למה הוא מתעצבן
:)
GLoBaL-MUZiK
כל האחיות שלכם משוגעות, מזה מחשבים..... אחותי לא נוגעת בשום דבר
אלקטרוני כמעט חוץ מלשמוע בריטני ספירס


אבל היא מרביצה חזק מאוד
:haha: :haha: :haha: :haha:

Hell_Copter
לי יש אח בן 20 עכשיו
איזה מכות היינו הולכים
הקטע הוא שעכשיו שזה הפסיק... אם הוא מתחיל איתי חבל לו על החיים
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לי יש אח בן 20 עכשיו
איזה מכות היינו הולכים
הקטע הוא שעכשיו שזה הפסיק... אם הוא מתחיל איתי חבל לו על החיים


בן כמה אתה תזכיר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement