return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
אחיות קטנות (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren


בן כמה אתה תזכיר?


17
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter


17


ואתה יותר חזק מאח שלך ?
שהוא בן 20?????

טוווווווווווווווווווב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren


ואתה יותר חזק מאח שלך ?
שהוא בן 20?????

טוווווווווווווווווווב


רוצה לנסות אותי?!
אתה לא יודע מה אני שווה...
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter


רוצה לנסות אותי?!
אתה לא יודע מה אני שווה...



וואלה אין לי מושג איך אתה...
אבל אם אתה גדול ( מבנה גוף) סביר להניח שגם אח שלך ככה....
טוב מה אני יגיד לך...

וואלה אני בכלל לא חזק
באמת אני צריך להתחיל קצת חדר כושר....
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren

וואלה אני בכלל לא חזק
באמת אני צריך להתחיל קצת חדר כושר....



ראסמי
NaOren
אתה זה הסוס....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren



וואלה אין לי מושג איך אתה...
אבל אם אתה גדול ( מבנה גוף) סביר להניח שגם אח שלך ככה....
טוב מה אני יגיד לך...


אני גדול מבחינת מסה אחי...לא שמן או משהו
פשוט מנופח אחושילינג מחדר כושר
אח שלי שחיף וגם יותר נמוך ממני
תעשה את המתמטיקה לבד
NaOren
סבבה לך גבר....
העיקר שאתה יותא רחק מאח שלך

:-))
oDrori
לא נראה לי יש לי תקווה
:)

אני סתם סנדוויץ' כזה באמצע לא חטוב לא מנופח
Scorchio
אני בן 17 ואח שלי בן 26 ואני אוכל אותו מכות בלי מלח
ושנינו בחדר כושר
וחוץ מזה זה לא קשור לגודל הגוף
זה קשור לשריטה במוח
מי שיותר משוגע לוקח

NaOren
quote:
Originally posted by Scorchio
אני בן 17 ואח שלי בן 26 ואני אוכל אותו מכות בלי מלח
ושנינו בחדר כושר
וחוץ מזה זה לא קשור לגודל הגוף
זה קשור לשריטה במוח
מי שיותר משוגע לוקח


תאמין לי אני משוגע
ולא אכפת לי מכלום...

אבל אין לי כח
:-)
DjChook
אני בטוח אורן שאתה לוקח את אמיר...

:)

אולי ביריקות
אבל גם בספק

חחח

אתה שוכח שאמיר (שער 11) גם קצת שרוט

אני לא מנסה בכלל להילחם בעידן

ובערן עידן מפחד , אז אני לא חולם על זה אפילו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement