return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
חזרתי מצרפת
View this Thread in Original format
Scorchio
חזרתי מצרפת חברה
שבוע הייתי שם
בפריז בעיקר
איזה עיר פצצתית
חזרתי משם עם 4 ויינילים נדירים של הפקות ורמיקסים של פול ואן דייק
זה לא ייאומן יש שם חנות של מוזיקה איזה שלוש קומות
כל דיסק שקיים יש שם.
בקיצור עשינו שם כאלה דברים מגניבים
יורודיסני גם
ופיצצנו מכות איזה צרפתי אחד אני ובן דוד שלי
חוץ מזה שהייתי בטיול עם משפחה אחת של שבעה אחים והנשים שלהם
המשפחה הכי מצחיקה שפגשתי בחיים שלי.
זהו
תם ונשלם
NaOren
סבבה גבר....
העיקר שנהנת...

אני פעם אחרונה שהייתי בצרפת זה היה ב - 98
בגמר של המונדיאל... היו זמנים
Scorchio
מדברים על גמר המונדיאל
היינו בסטאד דה פראנס
איזה מקום עצום.
DjChook
הביקור האחרון שלי בצרפת היה עם אורן
ב.... אורן זה לא היה גם ב 98 ???
arik
אדיררררררררר

ספר קצת על המכות :)?
Scorchio
המכות
היינו במטרו זה הרכבת התחתית של פריז
והיה שם איזה אחד ששאל את המדריך שלנו
במבטא צרפתי כבד
"אתה יהודי?"
ואז המדריך לא ענה לו והוא התחיל לירוק עליו ועל הקבוצה שלנו
אז אני בן דוד שלי ועוד שני גברים שהיו איתנו בקבוצה פיצצנו אותו מכות כמעט זרקנו אותו מהרכבת בדרך
והיה שם איזה אחד מהקבוצה שלנו מה זה ג'אבאר
אז אני והוא ככה מחזיקים את המניאק הזה בתחנה ובדיוק שנייה לפני שנפתחו הדלתות של הרכבת דפקתי לו את הראש בזכוכית והשני העיף אותו על הקיר
זה היה כזה אדיר
אחרי זה אף אחד ברכבת לא העיז בכלל להסתכל לכיוון שלנו.
oDrori
Tough Love :)

איזה תקליטים מצאת?
Scorchio
זה אוסף של ארבעה תקליטים עם הפקות נדירות ובלתי משוחררות של פול ואן דייק
מהדיסק המשולש שלו
הפקות מהשנים
92-98
oDrori
Vorsprung Dyk Technik ?
או משהו כזה?
Scorchio
בדיוק

Hell_Copter
וואלה אחי אני שמח מאוד שנהנית
היית בספייס מאונטיין? איזה ענק זה!!!!


גם אני הייתי פעם אחרונה בצרפת מתי שהיה הגמר של המונדיאל
Scorchio
כן הייתי
איזה פצצתי
הייתי גם באורלנדו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement