return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אין לאנשים כבוד!!!!!!!!!!!!!!!
View this Thread in Original format
arik
אתמול או אפשר להגיד היום כי זה היה אחרי 12 בלילה
היה לחבר שלי מסיבת גיוס
עכשיו היו שם שני חברים שלי שיודעים למקסס אבל הם תוקעים רק פסיכודלי
לקחתי ממנו את הציוד והתחלתי אם
TIME IS THE HEALER (ARMIN
והדאב
ואחר כך שמתי את- MESH
וחבר שלי הטמבל הזה בא אלי לוקח לי את האוזניות אשכרה בכוח ואומר לי שזאת מוסיקה על הפנים
קיצר מה שאני מנסה לומר זה שאני צריך למצוא חברים חדשים
כל החברים שלי חוץ מכמה
הם סטלנים איך שהם שומעים אינפקטד הם קופצים כמו מטורפים

ובגלל זה אני שונא ומתעב את תרבות המיקסוס אם אפשר לומר ככה
כוס עמק
איזה מעצבן זה שאתה שם טרקים שנחשבים לחמים ביותר בעולם
ויורקים לך בפרצוף!!!!

הא שמתי גם TO LATE TO TURN(ARMIN MIX
ואפילו לזה זה לא רקדו

אין עתיד בארץ הזאת אני עובר להולנד!!!!!!
DjChook
אחי באמת... שוב מתרגשים משטויות


דיי חלאס, אין מה לעשות

שים להם
ALIEN PROJECT - O.N.A

תראה איך כולם מתפרעים, ממוסחר לא ממוסחר טחון לא טחון

אתה לא מבין משהו אחד

אנחנו מתעדכנים עם הדיג'יים המובילים בכל העולם

לוקח זמן עד שהשירים האלה מגיעים ומושמעים קבוע במועדונים
ואז שאנשים שומעים שירים במועדונים הם מתלהבים

אין מה לעשות

זה כמו שאתה תשמע טראק.ואז תשמע אותו בדיסקוטק

הבדל עצום
arik
טוב!
אבל מה הקשר גם את הפסיכודלי הם לא מכירים
וגם פסיכודלי הם לא שמעו במעדונים

לעומת זאת יש לי חבר שאמר לי שאלה הטרקים הכי יפים שהוא שמע היי פעם
כאילו הטרקים שאני שמתי

ואחי אני ממש לא מתרגש
אני פשוט אומר שזה מדכא!!!

נ.ב
לא משנה מה תגידו לדעתי הקהל בא בישביל הדיי גיי
כי הקהל בוחר את הדיי גיי ולא הדיי גיי את הקהל נקודה סוף
אז למה נראה לך שאני ישים להם אינפקטד בולשיט
רק בגלל שהם אוהבים את זה!
AnthemFreak
quote:
Originally posted by arik
אז למה נראה לך שאני ישים להם אינפקטד בולשיט
רק בגלל שהם אוהבים את זה!


אחי אני מבין אותך!!!
פעם שהייתי עושה מסיבות לכיתה שלי, הייתי שם טראנסים והבנות השרמוטות לא היו רוקדות!!!
אז ברור שזה מעצבן אבל מה לעשות, אם תשים מה שהקהל רוצה תהיה לך מסיבה פצצה!!!

זה לא מועדון שאתה לא יכול להתלונן, אם תשים מוסיקה שלא אוהבים יגידו לך משהו!
Narcotic Mind
אני יגיד לף מה הבעיה בארץ ולעומת חו"ל
בחו"ל כל הדי ג'יים בגדולים משתמשים בהרבה פרומויים וזה אומר טראקים שפשוט לא יכול להיות שיהיה לך, הקטע הוא שאנשים מצפים מהם לחידושים,ואת הטראקים עצמם תכלס אפשר לקנות או להוריד רק כמה חודשים אחרי שתכנו אותם במועדונים, בארץ הכל הרבה יותר ממוסחר וגם הדי גיים יותר מסריחים אז לא רק שאין להם הרבה פרומויים אלא שהם גם לא משתמשים באלה שהם כן מקבלים כי הם מפחדים שהקהל לא יואהב את זה בגלל זהם לא מכירים את זה, אני יודע אפילו מאנשים שאני מכיר... יש כאלה שהם אם לא מכירים את השיר מראש לא מסוגלים לשמוע אותו ולא נותנים לו סיכוי, וזה אומר שהם שומעים אותו דבר כבר הרבה זמן...

בקשר לפסיכודאלי... נראה לי זה אבוד לגבי חברים שלך :)
DJ-Energy
אחי
עזוב ישראל
הכל פה קומבינות
הסצינה מגעילה
אין פה עתיד חבל"ז
arik
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אחי
עזוב ישראל
הכל פה קומבינות
הסצינה מגעילה
אין פה עתיד חבל"ז

מילה אחת:
ראסמי
Dj Black-Dragon
אתם יודעים משהו אתם צודקים ב50 אחוז וזה למה... כי הנוער של היום לא פתוח למסיבות הכי איכותיות בארץ
כל מסיבות הנוער הן של הפקות מזורגגות
אם תשימו לב למסיבות של ה20 פלוס וכולי.. תראו מזו השקעה
השקעה בהפקה השקעה בתיפאורה וכמובן בתקליטנים
עכשיו יש הבדל בין מסיבה פרטית למועדון
כשאתה הולך למועדון ואתה יודע מי מתקלט שם אז אם הוא לטעמך אתה בוחר אם ללכת או לא
במסיבה רטית אתה לא יכול לשים סט פרוגרסיב וכל זה כי לא מתאים
מסיבה פרטית זה כמו מסיבת בר מיצווה מפגרת
שמים הכל שם והכל מעורב
אי אפשר לדפוק סט רציני שם כי זה לא יעניין אף אחד.. (אולי אחד או שניים)
הקיצר רשמתי מגילה..נסחפתי.. סליחה חחחחח לא יקרה שוב
חחח
:toothless
arik
סבבה זה נכון כל מה שאמרתם!

אבל אני לא מתעצבן מזה שאנשים לא אוהבים את המוסיקה ששמתי
אני מתעצבן מזה שאנשים כבר אומרים לאצמם שהם שואים את הטרק בגלל שהם לא מכירים אותו
כאילו אני יכול לשים את הטרקים הכי מפציצים ביקום אבל אם לא מכירים את זה אז זה לא טוב!!!

וזה קורע אותי שאנשים כאלה שיטחיים!!!!
Vman
החברים שלך צודקים ב100 אחוז במה שהם אמרו לך כמו שאתה צודק ב100 אחוז בקשר שאינפקטד זה מגעיל!
זה עניין של טעם , לכל בן אדם יש טעם שונה במוסיקה !!!

לדעתי הקטע של אניפקטד וסחרוף הוא גאוני ולדעתך הוא יכול להיות מכוער הכל תלוי בבן אדם...

ואם אתה לא תלמד לשים מה שהקהל רוצה אתה לא תהייה תקליטן אף פעם

warpedd_
quote:
Originally posted by Vman

ואם אתה לא תלמד לשים מה שהקהל רוצה אתה לא תהייה תקליטן אף פעם


מה הקשר
לא חייבים לשים מה שכל אחד שלא מבין מהחיים שלו מבקש לשים
תחשוב על החבר שלך גיטלמן בא לאיזה מסיבה פרטית של משהו
נראה לך הוא ישים להם שם סלסה או שירי בלקוני וכאלה
כל דיג'יי שמכבד את עצמו מסגל לעצמו איזה סגנון שהוא אוהב
וזה מה שהוא מתקלט

כמובן שמדובר בהקשר לקהל מבוגר יותר מילדים בכיתה ז
arik
quote:
Originally posted by warpedd_


מה הקשר
לא חייבים לשים מה שכל אחד שלא מבין מהחיים שלו מבקש לשים
תחשוב על החבר שלך גיטלמן בא לאיזה מסיבה פרטית של משהו
נראה לך הוא ישים להם שם סלסה או שירי בלקוני וכאלה
כל דיג'יי שמכבד את עצמו מסגל לעצמו איזה סגנון שהוא אוהב
וזה מה שהוא מתקלט

כמובן שמדובר בהקשר לקהל מבוגר יותר מילדים בכיתה ז

נכון מאד

לא רק זה .
כל הרעיון פה זה שאני מתקלט מה שאני אוהב אחרת בישביל מה לתקלט
מי שמתקלט דברים שהוא אצמו לא רוצה לתקלט
אז הוא פוזה אחת גדולה.......!1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement