|
פסיכומטרי - אוקטובר 2002 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eyald |
עשיתי שנה שעברה והעברית דפק לי הכל
האמת שלא היה לי כח ללמוד לזה בכלל
עד עכשיו שאני רואה את השאלות האלה של ההגיון עוברת בי חלחלה |
|
|
| Narcotic Mind |
צ'וק יא מסתול אפילו בפוסט הזה כתבתי שאני ניגש
ואתה שוכח אותי ?!
בושה!:whip: :whip: :whip:
:p
בהצלחה לכולם |
|
|
| DjChook |
אחיייי עשיתי אדיט
עוד פעם בצורה מסתולית
בהצלחה גם לך |
|
|
| Hell_Copter |
אז ת'גבר
שיהיה לכם בהצלחה
אני מצד שני יש לי מחר יום קל...
רק מגן בפיזיקה על מכניקה ומבחן בכימיה
אבל חפיף... הרי לא התחלתי ללמוד או משהו |
|
|
| MoSH_MaN |
חן יא דו-מיני
אתה פשוט טמבל |
|
|
| MoSH_MaN |
חן יא דו-מיני
אתה פשוט טמבל |
|
|
| DjChook |
אני לא דו מיני, למרות שאין לי שום בעיה עם כאלה
ואתה דו-פוסטר
(אח"כ אתה מתפלא שיש לך 40 פוסטים ביום) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא דו מיני, למרות שאין לי שום בעיה עם כאלה
ואתה דו-פוסטר
(אח"כ אתה מתפלא שיש לך 40 פוסטים ביום) |
מה נסגר איתך????????????????????????
ובהצלחה לכל הנבחנים מחר... |
|
|
| DjChook |
| מוש המסטול הזה שחייב לי שעה של שיחת חוץ חושב שאני דו מיני |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואתה דו-פוסטר
|
אתה שני פוסטרים...?!
מה נסגר איתך בנאדם... :D |
|
|
| DjChook |
מה לא הבנת ?
הוא עשה שני פוסטים רצוף
אז הוא דו פוסטר |
|
|
|
|