return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פסיכומטרי - אוקטובר 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
eyald
עשיתי שנה שעברה והעברית דפק לי הכל
האמת שלא היה לי כח ללמוד לזה בכלל
עד עכשיו שאני רואה את השאלות האלה של ההגיון עוברת בי חלחלה
Narcotic Mind
צ'וק יא מסתול אפילו בפוסט הזה כתבתי שאני ניגש
ואתה שוכח אותי ?!

בושה!:whip: :whip: :whip:




:p



בהצלחה לכולם
DjChook
אחיייי עשיתי אדיט

עוד פעם בצורה מסתולית

בהצלחה גם לך
Hell_Copter
אז ת'גבר

שיהיה לכם בהצלחה

אני מצד שני יש לי מחר יום קל...
רק מגן בפיזיקה על מכניקה ומבחן בכימיה
אבל חפיף... הרי לא התחלתי ללמוד או משהו
DjChook
בהצלחה אחי
MoSH_MaN
חן יא דו-מיני

אתה פשוט טמבל
MoSH_MaN
חן יא דו-מיני

אתה פשוט טמבל
DjChook
אני לא דו מיני, למרות שאין לי שום בעיה עם כאלה

ואתה דו-פוסטר

(אח"כ אתה מתפלא שיש לך 40 פוסטים ביום)
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא דו מיני, למרות שאין לי שום בעיה עם כאלה

ואתה דו-פוסטר

(אח"כ אתה מתפלא שיש לך 40 פוסטים ביום)



מה נסגר איתך????????????????????????



ובהצלחה לכל הנבחנים מחר...
DjChook
מוש המסטול הזה שחייב לי שעה של שיחת חוץ חושב שאני דו מיני

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
ואתה דו-פוסטר



אתה שני פוסטרים...?!
מה נסגר איתך בנאדם... :D
DjChook
מה לא הבנת ?
הוא עשה שני פוסטים רצוף
אז הוא דו פוסטר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement