|
פסיכומטרי - אוקטובר 2002 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| t0xIc |
שיהיה לכולם בהצלחה מחר:]]
אני לומד מחר שלוש שעות והביתה איזה כיף לי |
|
|
| luckystrike |
חבר'ה בהצלחה !!!
ספרו אח"כ איך הלך !
אח שלי עשה לא מזמן - הוציא 756 ...
אני מכיר מישהוא - חבר של אחות של חבר שלי שהוציא 800 עגול !!!
תחשבו איזה גאון !
800 !
יענו לפי הציון שלו קבעו את הדרג לשאר ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה לא הבנת ?
הוא עשה שני פוסטים רצוף
אז הוא דו פוסטר |
אתה לא מבין בדיחות אה...
הפסיכומטרי הזה אשכרה דפק לך את הראש לגמרי |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש המסטול הזה שחייב לי שעה של שיחת חוץ חושב שאני דו מיני |
חחחח ממש יא קמצן
אם כבר אז לשגיב
אגב תמסור לסניר ערב טוב חחחח
כבר בא לי לטחון את ההמבורגר הטוב של אגאדיר
עוד מישהו רוצה להצטרף? :p |
|
|
| TranceGiant |
Ive also gotta take that ing test on saturday.
Im doing the American Version since I might apply for American Universities. So..Israeli and American psychomtery is mor or less the same, maths and words. Just that Ive got no chance to know those english words that not even the americans themselves know, AND im not used to this system of testing so I had to teach it to myself by books...since its unknown in austria
Bottom line: im gonna suck , good luck to you though :D |
|
|
| luckystrike |
| נו איך היה ???????? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו איך היה ???????? |
עדיין לא סיימו... |
|
|
| Tarantula |
אוקי, עכשיו חזרתי הביתה אחרי מסע קניות שירים תמצב רוח אחרי הפסיכומטרי הזה...:D
אבל דווקא לא היה קשה בכלל... המבחנים של קידום הרבה יותר קשים..
אבל למרות שזה לא היה כזה קשה, יצאתי משם בהרגשה כאילו ישבתי שם איזה שבוע, ואיזה קור היה בכיתה!!!@#$ חבל על הזמן
חח... והפרק האחרון, בטוח היה פאילוט, האנגלית לכיתה א הזאת...
:haha:
זהו פחות או יותר החויות שלי מהפסיכומטרי... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אוקי, עכשיו חזרתי הביתה אחרי מסע קניות שירים תמצב רוח אחרי הפסיכומטרי הזה...:D
אבל דווקא לא היה קשה בכלל... המבחנים של קידום הרבה יותר קשים..
אבל למרות שזה לא היה כזה קשה, יצאתי משם בהרגשה כאילו ישבתי שם איזה שבוע, ואיזה קור היה בכיתה!!!@#$ חבל על הזמן
חח... והפרק האחרון, בטוח היה פאילוט, האנגלית לכיתה א הזאת...
:haha:
זהו פחות או יותר החויות שלי מהפסיכומטרי... |
לאיזה ציון את מצפה? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
לאיזה ציון את מצפה? |
אאמממ.... לא יודעת... 650-700 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאמממ.... לא יודעת... 650-700 |
אה...
זה מכובד מאוד... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by NaOren
אה...
זה מכובד מאוד... |
חחח... הדבר היחיד בגללו התאמצתי בשביל הפסיכומטרי הזה, זה בגלל
שאבא שלי אמר שהוא יעזור לי לממן את כל שיעורי הנהיגה והכול אם
יצא לי ציון טוב, אז אני פשוט חייבת לקבל ציון "מכובד", כי אין לי מספיק כסף.. |
|
|
|
|